به مناسبت کنگره شهدای استان مرکزی؛
دبیر اجلاسیه ورزشکاران استان مرکزی گفت: مسابقات تیراندازی آزاد بانوان و آقایان منطقه غرب کشور به مناسبت برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک برگزار شد
کد خبر: ۷۸۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 29 September 2019
سرهنگ غلامرضا کریمی دبیر اجلاسیه ورزشکاران استان مرکزی گفت: مسابقات تیراندازی آزاد بانوان و آقایان منطقه غرب کشور به مناسبت برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک برگزار شد.

 کریمی اظهار کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۹۰ تیرانداز استان‌های غرب کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش تفنگ و تپانچه ۱۰ متر، در سالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان و جوانان بانوان رشته تفنگ، یلدا بهمن از لرستان، زهرا الیاسی از مرکزی و حنانه بیرانوند از لرستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر اجلاسیه ورزشکاران افزود: در رده سنی نوجوانان و جوانان تپانچه هم شقایق مرادی از همدان، فاطمه بغدادی و صبا مولایی هردو از مرکزی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

کریمی گفت: در رده سنی نوجوانان و جوانان آقایان رشته تفنگ، رضا امیری از مرکزی مقام اول را کسب کرد. علیرضا احمدی و نیما حجت هردو از همدان در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

وی ادامه داد: در رشته تپانچه ماهان یاحقی از مرکزی، هانی شعبانی از لرستان و علی شمسی از مرکزی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 دبیر اجلاسیه ورزشکاران اظهار کرد: در رده سنی سنی بزرگسالان بانوان در رشته تفنگ، فرشته قدرتی، زمانه چایانی و زهرا دشتیان هر سه از همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

کریمی اعلام کرد: در رشته تپانچه هم، معصومه خدابنده لو از همدان، اعظم عبدی و رویا قهیه‌ای هردو از مرکزی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 وی افزود: در رده سنی بزرگسالان آقایان رشته تفنگ هم مجتبی قاسم آبادی، امیر فانی هر دو از مرکزی مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و حسین محمدزاده از لرستان سوم شد.

دبیر اجلاسیه ورزشکاران خاطرنشان کرد: در رشته تپانچه سید مهدی موسوی، علی آذرپیر و مهدی پور صالحی هرسه از همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار