متاسفانه با خبر شدیم استادحاج محمد جعفری زرندینی، عضو شورای اسلامی استان مازندران به دیار باقی شتافت.
کد خبر: ۷۸۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴ 26 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، خبر درگذشت ناگهانی جانباز جنگ تحمیلی مرحوم زنده یاد حاج محمد جعفری زرندینی موجب تاثر شد و اهالی شهرستان،مردم و همچنین اعضای شوراها گردید.

استادحاج محمد جعفری زرندینی عضو شورای اسلامی استان مازندران، عضو شورای اسلامی روستای زرندین سفلی، عضو شورای اسلامی بخش مرکزی، عضو شورای اسلامی شهرستان نکا، عضو کمیته انطباق شهرستان نکا و نماینده اعضای شورا های اسلامی شهر و روستاهای نکا در شورای استان مازندران بود.
تجربه، دانش مرتبط، تعهد و حمایتهای بی دریغش از حقوق عامه مردم، بی شک او را به موثرترین عضو شورا، در نکا و استان مبدل نموده بود. فقدان چنین نیروی ارزشمند ضایعه بزرگی برای نهاد شوراست.

این مصیبت را نخست به خانواده محترم آن مرحوم، دوستان و همکارانش در نهادهای مختلف از جمله شوراهای اسلامی در مازندران، ایثارگران، اساتید دانشگاهها، دانشجویان و دانش آموزان، اهالی زرندین،پیشکسوتان ورزشی، جامعه بزرگ فرهنگیان، انجمن های گردشگری و... تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نماییم.
تحریریه تابناک مازندران، این واقعه دردناک رو خدمت خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می کند و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومند است .

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زرندینی
|
United States
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
خدایش بیامرزد

روحش شاد
محمدرضا
|
Czech Republic
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
خدا بیامرزشدش
مرد سختکوش و جدی و روشنفکری بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
عمو جان روحت شاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار