اما مهمترین اطلاعیه در خصوص وضعیت یارانه بگیران از سوی ستاد تبصره 14قانون بودجه 98 صادر شده که خطاب به نمایندگان مجلس آمده است :
کد خبر: ۷۸۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 25 September 2019

تابناک ایلام::پایان ماه شهریور وبا اعلام ستاد هدفمندی یارانه ها،تعداد زیادی از خانوارها با قطع یارانه ماهیانه خود مواجهه شدند . در حالیکه که قرار بود در این ماه یارانه 200هزار خانوار قرار گرفته در دهکهای درآمدی بالا مشمول قطع یارانه شوند،اما بررسی ها از قطع یارانه خانوارهای عمدتا ضعیف و یا دارای حداقل منابع درامدی قطع شده است .

قطع گسترده یارانه خانوارهای قرار گرفته در دهک های درآمدی پایین جامعه ،خصوصا در استان کمتر برخورداری همچون ایلام ،بیانگر نبود برنامه ویا عدم دسترسی مسئولین امر به بانک اطلاعات جامع از وضعیت مالی خانواده های ایرانیان حکایت دارد ،چرا که باوجود چنین اطلاعاتی نبایستی این حجم از مردم فقیر وفاقد منابع مالی دراستان وسایر نقاط کشور مشمول حذف یارانه ها می شند.

با این وجود وپس از عمومیت یافتن موضوع احتمال بروز اشتباه ویا محک زدن واکنش مردم به قطع یارانه ها بعنوان حق مسلم مردم ،اظهارنظرهای متفاوتی را از سوی مسئولین مرتبط شاهدیم ،اظها نظرهایی از جنس بروز اشتباه ویا خطای نرم افزاری در سیستم .

در آخرین اظهار نظرها واطلاعیه ها نیز از افرادی که خانوارهای مشمول حذف یارانه ها خواسته شده که با مراجعه به بانک و تایید شماره حساب ،مقدمات برقراری مجدد یارانه خود را فراهم آورند.

اما مهمترین اطلاعیه در خصوص وضعیت یارانه بگیران از سوی ستاد تبصره 14قانون بودجه 98 صادر شده که خطاب به نمایندگان مجلس آمده است :

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
‎با سلام؛
 
‎به استحضار می‌رساند، عدم واریز یارانه بسیاری از خانوارها در شهریور ماه، بدلیل مشکلات سامانه سازمان هدفمندی بوده‌است در حالیکه مشمول حذف یارانه نبوده‌اند. در روز جاری(اول مهر ماه) از مجموع ۱۲۸۹ پیام دریافتی از سامانه تلفن گویای ستاد، ۱۰۶۲ خانوار(۸۳ درصد) مشمول حذف نبوده‌اند لیکن یارانه آنها توسط سازمان هدفمندی واریز نشده است.
‎خواهشمند است مراجعه کنندگان احتمالی را به سامانه تلفن گویای۶۳۶۹-۰۲۱ راهنمایی فرمایید.
ستاد تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۳۹۸
 
 
(سامانه پیامکی معاونت امور مجلس وزارت تعاون،کار و‌ رفاه اجتماعی)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار