معارفه
آئین معارفه مسئول حراست فرمانداری خمین با حضور احمد طهرانی فرماندار شهرستان، آل یاسین مدیر کل حراست استانداری، معاونین فرماندار، نجاری بخشدار مرکزی و تعدادی از کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه در محل فرمانداری برگزار شد
کد خبر: ۷۸۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 24 September 2019

آئين معارفه مسئول حراست فرمانداري خمين برگزار شد

در این آئین ابتدا فرماندار شهرستان خمین ضمن تبریک بمناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از افتخارات فرمانداری شهرستان خمین این است که اکثر کارکنان آن از فرزندان و منتسبین به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم خدمت خالصانه به مردم توسط مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی افزود: یکی دیگر از افتخارات فرمانداری خمین این است که کارکنان این فرمانداری در بحث رضایتمندی ارباب رجوع در راس دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار دارند.

احمد طهرانی در ادامه با اشاره به آئین معارفه مسئول جدید حراست فرمانداری افزود: مسئولان حراست فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی بازوان کمکی و مشاوران امین مدیران هستند و می‌توانند در رصد و رفع مسائل و مشکلات دستگاه‌های اجرایی نقش موثری ایفا کنند.

در ادامه مدیر کل حراست استانداری نیز اظهار داشت: شهرستان خمین زادگاه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است و این شهرستان اهمیت بسیار زیادی هم در استان و هم در کشور دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت خدمت به مردم افزود: گرفتن مسئولیت افتخاری است که نصیب ما می‌شود و توفیقی از جانب خداوند است فلذا باید تلاش کنیم تا از این فرصت به نحو احسن برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

سید مجتبی آل یاسین در ادامه افزود: هر کس باید در هر جایگاهی که هست وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد و همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند: باید با خودسازی زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه دستگاه اجرایی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف حراست‌ها صیانت و پاسداری از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و هم چنین حراست و حفاظت از نیروی انسانی و حقوق کارکنان در همه زمینه هاست.

مدیر کل حراست استانداری در ادامه افزود: تعامل سازنده کارکنان دستگاه‌های اجرایی با مسئولان حراست برای رسیدن به اهداف عالیه نظام لازم وضروری است که این تعامل باید در سایه قانون و مقررات باشد.

وی در ادامه با اشاره به بحث روزمرگی بعنوان مهم‌ترین آفت مدیریت افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید به روز باشند و تعالی و پیشرفت خود و دستگاه مربوطه را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

آل یاسین در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری افزود: کارکنان فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی باید ضمن رعایت قانون شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم فراهم کنند.

در این آئین آقای حسین شاهقلی بعنوان مسئول حراست فرمانداری خمین معرفی و از زحمات آقای حسن انصاری مسئول پیشین حراست فرمانداری تقدیر شد.

معارفه حراست فرمانداری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار