کد خبر: ۷۸۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ 23 September 2019

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از راه اندازی مرکز توسعه کسب و کار حوزه کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کامران اصغری بابیان اینکه در راستای ایجاد نهادی با عنوان مرکز توسعه کسب و کار در حوزه‏ کشاورزی و منابع طبیعی تفاهم نامه با علوم کشاورزی و منابع طبیعی منعقد شد، اظهار کرد: به منظور افزایش استفاده از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در حوزه‌ها‏ی اولویت‌دار استان و بهره گیری از توان فنی و تخصصی نیروهای جوان فارغ‏التحصیل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در جهت تولیدات محتوایی این تفاهم نامه منعقد گردید.

وی تصریح کرد: فراهم آوردن بستر همگرایی، تعامل موثر و مشارکت هم افزایی طرفین در راستای ایجاد اشتغال پایدار و همچنین اجرای سیاست‌های کلان نظام در رسته‏ فناوری اطلاعات و خدمت‌گزاری به فعالان حوزه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران برنامه توسعه کسب وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) تنظیم و به امضاء طرفین رسیده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بااشاره به اهداف این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه اهداف مهمی مانند توسعه فناوری اطلاعات در حوزه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، افزایش تعامل جهت گسترش استارت آپ‌های موفق در حوزه علوم کشاورزی و منابع طبیعی جهت تولید محتوای دیجیتال با اجرای پروژه های کاربردی و تجاری در حوزه های مرتبط، ذیل برنامه های عملیاتی طراحی شده توسط کارگزار توسعه رسته ی فناوری اطلاعات طرح تکاپو در استان با هدف توسعه و ایجاد اشتغال پایدار است.

اصغری گفت: امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه بتوانیم زمینه ایجاد اشتغال مطلوب برای فارغ التحصیلان حوزه علوم کشاورزی و منابع طبیعی و فناوری اطلاعات در زمینه های مرتبط را فراهم آوریم.

وی افزود: مازندران از ظرفیت بسیار خوبی در زمینه فناوری اطلاعات برخوردار است که می توان از این ظرفیت در حوزه های دیگر نیز به بهترین نحو استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار