یکی از نکات جالب و متفاوت این مراسم سخنرانی همراه با مداحی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و روایتی زینبی از هفته دفاع مقدس بود که مورد توجه مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۷۸۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ 22 September 2019
صبح امروز رژه نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد ، نمایش توانمندی های رزمی و مهندسی نظامی و سخنرانی فرمانده سپاه فتح استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این مراسم علاوه بر رژه نیروهای مسلح ، برخی تجهیزات رزمی و مهندسی هم به نمایش درآمد.
یکی از نکات جالب و متفاوت این مراسم سخنرانی همراه با مداحی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و روایتی زینبی از هفته دفاع مقدس بود که مورد توجه مردم قرار گرفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار تاکید کرد: امروز دنیا مرهون و تسلیم دیپلماسی مقتدر و منطق جمهوری اسلامی شده است و هیچ تصمیمی بدون نقش و نظر ایران در سطح منطقه و جهان قابلیت اجرایی نخواهد داشت.
حسین کلانتری افزود : دولت، امروز در کنار سایر ارکان نظام منسجم و متحد برای غلبه بر مشکلات و خنثی سازی توطئه ها و ترفندهای دشمنان پیشقدم در میدان ایستاده است.
روایت زینبی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دفاع مقدس + فیلم

وی تصریح کرد: ملت رشید ایران در طول هشت سال دفاع مقدس مقتدر و منسجم و با پشتوانه عظیم مردمی در مقابل بیش از ۷۰ کشور دنیا با کمترین امکانات و تجهیزات ایستادگی کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز که دشمن با هر ترفندی و تاکتیک ها و تکنیک های خاص خود به دنبال ضربه زدن به کیان نظام و انقلاب اسلامی است نیز باید با تاسی از فرهنگ و مکتب عاشورا و دفاع مقدس در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کرد.
کلانتری اوج اقتدار ایران و توان رزمی و دفاعی جمهوری اسلامی را در این برهه زمانی یادآور شد و گفت: پیچیده ترین و پیشرفته ترین پهپادهای نوین دشمن امروز گرفتار تکنولوژی های برتر نیروهای مسلح و سپاه مقتدر کشورمان شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تلاش های صادقانه و نقش فداکارانه تیم قوی و با درایت خارجی کشورمان با مدیریت وزیر امور خارجه در صحنه دیپلماسی خارجی و رویارویی با شکوه در دنیا یادآور شد و تأکید کرد: این نوع دیپلماسی و منطق برتر دنیا را اکنون حیرت زده کرده است.
وی با بیان اینکه محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه تنها یک نفر و یا عضوی از دولت نیست بلکه نماینده تمامی ملت قهرمان و رشید ایران اسلامی است، گفت: رهبری معظم انقلاب بارها از این فرزند متدین، پاک، فداکار، شجاع و با غیرت کشورمان با تیزبینی و هوشیاری تقدیر کرده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت : امروزه دشمن به توان دفاعی ، امنیتی و بازدارندگی جمهوری اسلامی اذعان دارد.
سردار حمید خرم دل تصریح کرد : توسعه نظامی و تقویت توان دفاعی در کشورمان به حدی است که پیشرفته ترین پهباد دشمن را ساقط می کند و دشمن را در پیچیده ترین فنون و تاکتیک های نظامی خود تحقیر کرده است.
وی ابراز داشت : جریان مقاومت از لبنان و سوریه و یمن تا دریای مدیترانه امروز با پیروی از ارزش ها و فرهنگ و مکتب دشمن هراس عاشورا و دفاع مقدس هیمنه دشمن را در هم شکسته و ادبیات دشمن را در سطح منطقه و جهان تغییر داده است.
رژه با صلابت و پرشکوه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
نیروهای مسلح شرکت کننده در مراسم رژه در یاسوج ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و آرمان‌های والای شهدا و امام خمینی (ره)، انزجار و تنفر شدید خود را نسبت به استکبار جهانی و رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم و هم‌پیمانان آنها اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
درودتان باد ای استاندارپاک دست پاک چشم
درودتان بادای سرباز واقعی جبهه حسین ابن علی ( ع)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار