دربی 90 با برتری با گلزنی یک مهاجم جوان به سود پرسپولیس به پایان رسید.
کد خبر: ۷۸۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 22 September 2019

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و تلاش بازیکنان دو تیم در نیمه اول حاصلی نداشت تا تیم‌ها با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: محمدرضا منصوری–حسن ظهیری

کارت زرد: علی کریمی(89 کارت دوم)-مرتضی تبریزی -داریوش شجاعیان و عارف غلامی از استقلال ، حسین کنعانی‌زاد‌گان-فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی و سیامک نعمتی از پرسپولیس

کارت قرمز: علی کریمی

گل: مهدی عبدی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ووریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند(69-مهدی قائدی) و مرتضی تبریزی

سرمربی: آندره‌آ استراماچونی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری(64-بشار رسن)، محمد انصاری، احمد نوراللهی، وحید امیری(80-مهدی عبدی)، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور و جونیور(69-فرشاد احمدزاده)

سرمربی: گابریل کالدرون

دقایق حساس: 

دقیقه6

شوت از راه دور مسعود ریگی را بیرانوند در دو ضرب مهار کرد.


دقیقه11

پرسپولیس پشت محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد و ارسال خطرناک محمدانصاری روی دروازه آبی‌ها در ابتدا با ضربه سر نورالهی همراه شد و پس از آن جونیور نتوانست در محوطه جریمه حریف ضربه بزند تا توپ از کنار دروازه حسینی به بیرون برود.


دقیقه16

ارسال خطرناک ووریا غفوری روی یک ضربه ایستگاهی و  از کنار محوطه جریمه پرسپولیس را مدافعان تیم سرخپوش برگشت دادند.


 دقیقه16

مرتضی تبریزی درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و ضربه خطناک او به کنار دروازه پرسپولیس خورد اما داور در این صحنه خطای هند تبریزی را اعلام کرد.


دقیقه18

توپ ارسال شده از روی نقطه کرنر، در یک رفت و برگشت و پشت محوطه جریمه استقلال روی سر سیامک نعمتی نشست اما ضربه او از بالای دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.


دقیقه24

شوت خطرناک علیپور از پشت قوس 18قدم استقلال، با اختلاف اندکی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.


دقیقه25

علیپور در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان استقلال در دست‌های حسینی آرام گرفت.


دقیقه28

بیرانوند ضربه پنالتی علی کریمی را مهار کرد و توپ برگشتی را هم مرتضی تبریزی به بیرون زد.


دقیقه 5+45
ارسال مهدی ترابی از سمت راست دروازه استقلال با ضربه سر علیپور همراه شد اما ضربه مهاجم پرسپولیس با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.


***نیمه دوم***

دقیقه51

جونیور در سمت چپ محوطه جریمه استقلال در موقعیتی خوب از مدافع استقلال توپگیری کرد اما پاس ضعیف او در محوطه جریمه حریف فقط به حسینی رسید.


دقیقه52

مسعود ریگی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و در حالیکه مدافعان و دروازه‌بان حریف جلو آمده بودند و دروازه آن‌ها خالی بود، ضربه بازیکن استقلال با اختلاف زیادی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.


دقیقه57

ضربه سر شجاع خلیل زاده روی ارسال از روی نقطه کرنر، با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.


دقیقه 58

تعلل رضاوند روی خط 18قدم پرسپولیس باعث شد مدافعین این تیم توپ را به بیرون محوطه دفع کنند و در ادامه ریگی که پشت محوطه صاحب توپ شده بود، با ضربه شوت توپ را تاز کنار دروازه بیرانوند به بیرون زد.


دقیقه81

مهدی عبدی پس از ورود به زمین در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و در میان تعلل سه مدافع این تیم خودش را به دروازه نزدیک کرد و شوت او پس از برخورد به تیرک و پشت حسینی وارد دروازه آبی‌ها شد.


دقیقه86

شوت علی کریمی در داخل 18قدم قرمزها، پس از برخورد به محمدانصاری راهی کرنر شد.


دقیقه 1+90

شوت فرشاد احمد زاده از پشت محوطه جریمه استقلال، از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار