محمدجواد جمالی نوبندگانی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا که در 3 ست متوالی در مصاف با استرالیا این تیم را شکست داد، گفت: متأسفانه امروز و روزهای گذشته که مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی جمهوری اسلامی ایران با حضور قدرت‌های تراز اول آسیا برگزار شد، شاهد صحنه‌های خوشایندی از سوی سرپرست فدراسیون والیبال نبودیم و رفتار وی خارج از شأن یک سرپرست فدراسیون والیبال بود.
کد خبر: ۷۸۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹ 21 September 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی نوبندگانی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا که در 3 ست متوالی در مصاف با استرالیا این تیم را شکست داد، گفت: متأسفانه امروز و روزهای گذشته که مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی جمهوری اسلامی ایران با حضور قدرت‌های تراز اول آسیا برگزار شد، شاهد صحنه‌های خوشایندی از سوی سرپرست فدراسیون والیبال نبودیم و رفتار وی خارج از شأن یک سرپرست فدراسیون والیبال بود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در طول رقابت‌ها در استادیوم و در کنار تیم والیبال نبود و امروز هم که تیم ملی والیبال کشورمان به مقام قهرمانی رسید به عنوان بالاترین مقام فدراسیون در مراسم اهدای جوایز حاضر نشد.

وی ادامه داد: صحنه‌هایی که در بازی امروز از او پخش شد حاکی از نوعی ناراحتی و بروز این ناراحتی‌ها داشت که گویا ناراحتی وی به دلیل عدم موافقت وزیر ورزش و جوانان با استعفای داوری از سمت سرپرستی فدراسیون برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوده است.

جمالی نوبندگانی یادآور شد: این نوع رفتار به هیچ عنوان در شأن کشورمان که یکی از ابرقدرت‌های والیبال جهان است، نبود به طوریکه مراسم اهدای مدال به قهرمانان آسیا در غیبت سرپرست فدراسیون با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، فتاحی دبیر فدراسیون، تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و درخشنده یکی از پیشکسوتان والیبال برگزار شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: این نوع رفتار و واکنش‌ها از سوی داوری در حضور تیم‌ها و رسانه‌های خارجی نشان داد که تصمیم وزیر ورزش و جوانان در مخالفت با حضور وی در انتخابات فدراسیون والیبال کاملاً درست بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار