سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتقاد از نوع گزارش بازی تیم‌های نفت و سپاهان، گفت: در آن صحنه‌ای که بازی به دلیل مصدومیت مکانی متوقف شد، قصد تیم بر خلاف آن‌چه گزارشگر بازی عنوان کرد وقت تلف کردن نبود.
کد خبر: ۷۸۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 21 September 2019

ابوذر شجاعی با بیان این‌که باشگاه نفت‌مسجدسلیمان رسما اعتراض خود را به نوع گزارش گزارشگر دیدار تیم‌های نفت‌مسجدسلیمان و سپاهان به صدا و سیمای استان اصفهان اعلام کرده است، اظهارکرد: در دیدار روز گذشته، سوشا مکانی در حالی که در حال دفع توپ بود با بازیکن حریف برخورد کرد و این برخورد باعث مصدومیت شدید او و منجر به توقف بازی شد. پس از این نیز گزارشگر بازی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در صحبت‌های خود عنوان می‌کرد که نفت‌مسجدسلیمان به دنبال وقت‌کشی است.

وی ادامه داد: ما نسبت به این نوع گزارش گزارشگر اصفهانی معترض هستیم زیرا با حرف‌هایش بین هواداران تنش ایجاد کرد. همگان دیدند که مکانی واقعا دچار مصدومیت شد و حتی پس از بازی به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل سرپایی قرار گرفت. بر همین اساس باشگاه نفت‌مسجدسلیمان اعتراض کتبی خود را به صدا و سیمای استان اصفهان ارسال کرد تا در دیگر بازی‌ها شاهد گزارش یک‌طرفه و مغرضانه نباشیم.

سخنگوی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان همچنین با ابراز ناراحتی نسبت به رفتار هواداران اصفهانی و فحاشی علیه تیم نفت و کادر فنی آن، گفت: امیدوارم کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال همانطور که پس از اتفاقات دیدار نفت و استقلال تهران در مسجدسلیمان خیلی سریع تشکیل جلسه و رای خود را صادر کردند، در خصوص اتفاقات این دیدار نیز سریعا وارد عمل شود. جالب است که پس از بازی تیم ما برابر استقلال، پیش از این‌که هوادار به خانه‌اش برسد و ناظر بازی به خانه رفته و گزارش را تحویل مسوولان مربوطه دهد، کمیته انضباطی همان شب رای خود را رسانه‌ ای کرد. اکنون هم امیدواریم کمیته انضباطی در خصوص رفتار هواداران سپاهان همین‌قدر زود تصمیم‌گیری کند.

وی درباره عدم حضور مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با سپاهان و تحریم نشست خبری مربی نفت مسجدسلیمان، عنوان کرد: آقای تارتار بلیت پرواز داشت و باید به فرودگاه می‌رفت و به این صورت نبود که عمدا در نشست خبری شرکت نکند. او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حضور پیدا کرد و پاسخگوی خبرنگاران بود. به هر حال تارتار با توجه به این‌که احترام بسیاری برای خبرنگاران قائل است از دستیار اول خود خواست کرد تا در نشست خبری شرکت کند و ضمن عذرخواهی بابت عدم حضور وی، به سوالات خبرنگاران اصفهانی پاسخ دهد ولی متاسفانه این خبرنگاران حاضر به شنیدن صحبت‌های دستیار اول تارتار نشدند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار