نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص برای مشخص شدن حجم تخلفات در بخش معادن، وضعیت حقوق و عوارض دولتی و اجحافات صورت گرفته و سامان یافتن بخش معادن بود که باعث شد صدها پرونده راکد جریان پیدا کند و ده‌ها پرونده تخلف برملا شود.
کد خبر: ۷۸۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ 19 September 2019

به گزاش تابناک آذربایجان غربی نادر قاضی پور امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که با حضور معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران و مسؤولان استانی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: برخی ارگان‌های تصمیم گیرنده در کشور متخلف و ضد نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند که باید مراجع رسیدگی در مقابل آنها ایستادگی کنند.

وی افزود: برخی از ارگان‌های دولتی با بخشانه‌های غیر اصولی که می‌فرستند به عواقب کار نمی اندیشند و مشکلات فراوانی را در کشور و استان‌ها ایجاد می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: افرادی می‌خواستند تولیدات ایران‌خودرو و سایپا را در کشور متوقف کرده و صدها نفر و هزاران خانواده را در کشور بیکار کنند تا چند نفری به منفعت خودشان می‌رسیدند.

وی تصریح کرد: مدیرانی بودند که مجوز و صدور پروانه را در عرض یک ساعت به سرمایه‌گذار تحویل می‌دادند  اما مدیران پیشین سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بی توجهی به وظایفشان، سرمایه‌گذاران را ماه‌ها و سال‌ها پشت درب اتاق‌هایشان و بروکراسی اداری معطل و فراری می‌دهند.

قاضی‌پور به وضعیت اسفناک گمرکات اشاره کرد و گفت: به دلیل بی بندو باری در گمرکات استان و عدم رسیدگی به درخواست ثبت سفارش کنندگان، یکی از معاونین سابق گمرکات آذربایجان‌غربی که به استان قزوین انتقال پیدا کرده است با ارتباطی که با ثبت سفارش‌کنندگان دارد آنان را از این استان به استان قزوین منتقل و در گمرکات آن ثبت و سفارش انجام می‌دهند و مدیرکل گمرکات آذربایجان‌غربی هم هفته آینده تغییر پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: در بخش بازماندگان تحصیل از 6 سال تا 18 سال در آذربایجان‌غربی در کشور جایگاه خوبی ندارد و باعث ایجاد برخی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شده است که باید آموزش و پرورش را در این زمینه آگاه کرد.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی در این استان به مردم خیانت کند و به بازی های سیاسی بپردازد با نادر قاضی‌پور طرف است و خدمت به مردم وظیفه همه ما است و باید شب و روز در این زمینه تلاش کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار