رئیس پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان فارس گفت : فردی كه خود را در شبكه اجتماعی تلگرام به عنوان هنرپیشه سینما و تلویزیون معرفی كرده بود ، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۸۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 16 September 2019

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: سرهنگ سید موسی حسینی در این ارتباط افزود: دختری جوان با مراجعه به پلیس فتا فارس و ارایه مرجوعه قضایی بیان كرد كه چندی پیش در شبكه اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم كه خود را بازیگر سینما و تلویزیون معرفی كرد و من نیز پس از دیدن عكس پروفایل این فرد و زیبایی كلام و سخنش به وی اعتماد كردم.
وی ادامه داد: این دختر ساده‌لوح كه فریب مهندسی اجتماعی این فرد را خورده بود پس از مدتی اقدام به ارسال عكس‌های شخصی خود به این فرد می‌كند كه متهم از همین عكس‌ها نهایت سو استفاده را كرده و در قبال آنان درخواست مبالغی پول می‌كند.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: بلافاصله پرونده پس از ورود به پلیس فتا در دستور كار كارشناسان این پلیس قرار گرفت و ظرف 48 ساعت متهم را شناسایی و دستگیر كردند و تحویل مقام قضایی دادند.
‌حسینی با تأكید بر رصد پلیس و شناسایی افرادی كه با سوء استفاده از عناوین جعلی اقدام به كلاهبرداری می‌كنند، از شهروندان خواست به‌ هیچ‌ وجه در فضای مجازی به نام و شهرت افراد توجه نكنند و در صورت مشاهده موردی مشكوك آن را در اسرع ‌وقت به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار