مدیر گروه دانش‌بنیان افزا عنوان کرد؛
مدیرگروه دانش‌بنیان افزا گفت: گروه افزا اولین مجموعه کامل در حوزه مارکتینگ و برندینگ با توان تحقیقات بازار جامع است.
کد خبر: ۷۸۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 15 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمد سلیمی فرد با بیان این مطلب افزود: این گروه ایده‌های کسب و کار منحصر به فرد را برای تجار و گروههای هدف در بازارهای داخلی و خارجی تضمین می کند.

وی با بیان اینکه این گروه در حوزه تحقیقات بازار از طریق اتاق بازرگانی وارد کسب و کارهای بین المللی گروههای هدف می شود اظهار کرد: گروه افزا اولین مجموعه کامل در حوزه مارکتینگ و برندینگ با توان تحقیقات بازار جامع است.

وی افزود: این مجموعه وسیع آمادگی تحقیق وسیع برای هر فعالیت اقتصادی را دارد و با هزینه های کمتر در تبلیغات و ایجاد روابط موثرتر باعث افزایش فروش و توسعه کسب و کار و برندینگ محصولات و خدمات می شود.

سلیمی فرد خاطر نشان کرد: این شرکت،همچنین برای صادرکنندگان نیز با استفاده از روشهای تحقیقاتی موثر و با همکاری شرکتهای تحقیقاتی سایر کشورها و همکاری با اتاق بازرگانی سعی بر تسهیل و افزایش صادرات دارد.

وی با بیان اینکه شرکت افزا، ایده های کسب و کارهای منحصر به‌فرد را برای گروه‌های مختلف تضمین می کند، یادآور شد: شرکت افزا با گروه تحقیقاتی به شکل آنلاین به مخاطبان پاسخ و مشاوره راهبردی می‌دهد.

وی با بیان این نقل قول از "فیلیپ باتلر" به‌عنوان پدر علم بازاریابی، گفت: اول تعیین هدف و گل است و در مرحله دوم تعیین استراتژی، سوم تاکتیک و چهارم اجرا و سپس کنترل در رسیدن به هدف موثر هستند.

وی افزود: روی سه ارزش در توسعه هر کسب و کاری باید کار شود، اول تعیین ارزش و دوم ایجاد ارزش برای همکاران که منابع انسانی، ارزشی بیش از منابع مالی دارند و سوم مشتریان هدف که حائز اهمیت هستند.

سلیمی فرد گفت: تعیین استراتژی و موازنه و تعادل میان بایدها و نبایدها نیز دارای اهمیت هستند.

وی افزود: اهمیت مارکتینگ از آن جهت می‌باشد که در واقع مجموعه عملیاتی است که باعث رضایت مشتری و استمرار آن می‌شود و زنجیره ارزشی در جامعه ایجاد می‌کند که مشتری ما را انتخاب کند.

وی گفت: اولین گام بازاریابی، تحقیق است که تحقیق بازار و رقبا خیلی مهم است که خودمان یا گروه‌های علمی انجام می‌دهند.

مدیرگروه افزا گفت: اجزای بازار هدف مانند گروه سنی، جنسیت، ویژگیهای محصول، بخش‌بندی و ... در تحقیقات بازار مشخص می‌شود.

وی افزود: برندینگ محصل و قیمت‌گذاری درست، لازم و پشتیبانی خوب و نحوه تعامل و ارتباط بهینه با مشتری برای استمرار کار ضروری است.

وی گفت: کنترل و بازخورد، بسیار مهم است و می‌بایست موقعیت خودمان و برنامه عملیاتی‌مان را توسعه دهیم و در تجزیه و تحلیل موقعیت خودمان ابتدا رقبای آتی را بررسی کنیم.

وی درباره شیوه‌های تبلیغ در اینستاگرام، افزود: اگر برندی بخواهد خودش را به مخاطبانش بشناساند باید مخاطبانش را بشناسد و آنچه عامه مردم به آن توجه بیشتری دارند را منعکس کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار