مدیرکل امور مالیاتی فارس اعلام کرده است که براساس برنامه سازمان امور مالیاتی باید تا اول مهرماه امسال تمامی پزشکان کارتخوان داشته باشند.
کد خبر: ۷۷۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 16 September 2019

به گزارش تابناک فارس:  ناصر هاشمی با بیان اینکه موضوع نصب کارتخوان در مطب پزشکان باید مشخص شود افزود: براساس برنامه سازمان امور مالیاتی باید تا اول مهرماه امسال تمامی پزشکان کارتخوان داشته باشند.

وی یادآور می‌شود: برای تسهیل نصب کارتخوان به درخواست علوم پزشکی و نظام پزشکی کارگاه آموزشی استفاده و تهیه پوز برای پزشکان داریم که از 23 مردادماه آغاز شده است.

به گفته هاشمی ضرورت نصب کارتخوان به دلیل شفافیت اقتصادی است که امسال مجلس مصوب کرده و بیشتر صنف پزشکان، جامعه هدف این مصوبه است. 

مدیرکل امورمالیاتی فارس با اشاره به اینکه انتظار است نصب کارتخوان در مطب پزشکان به دلیل رعایت حال شهروندان انجام شود، خاطرنشان می‌کند: جدا از موضوع مالیات نصب کارتخوان در مطب پزشکان موضوع انسانیت است که ایجاب می‌کند برای رفاه حال بیماران نصب کنند.

وی با بیان اینکه هنوز برخی از پزشکان اقدام به نصب کارتخوان نکرده‌اند، خاطرنشان می‌کند: تلفن گویای 1526 برای دریافت گزارشهای مردمی از عدم نصب کارتخوان در مطب‌ها است که براین اساس مطب‌هایی که از پرداخت با کارت خودداری می‌کنند اعلام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار