معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین:صدقه مردم استان قزوین در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۰ درصد برخوردار است.
کد خبر: ۷۷۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 14 September 2019

صدقه قزوینی ها 10 درصد رشد کرد

به گزارش تابناک قزوین،فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت کمیته امداد استان قزوین در دیدار با یکی از زکات دهندگان نمونه استان بیان کرد: مردم استان قزوین در عرصه های مختلف برای خدمت به نیازمندان حاضرند.

وی ادامه داد: مشارکت مردمی به گونه ای است که در پنج ماهه نسخت سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی را در صدقات شاهد هستیم.

معاون توسعه مشارکت کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: اولویت اول و آخر در کمیته امداد امام (ره) محرومان هستند از این رو تمام تلاش مجموعه این نهاد برای ارتقای کمی و کیفی زندگی این عزیزان است.

وی افزود: در حال حاضر بخش اعظم صدقات استان از طریق صندوق های صدقه جمع آوری می شود که تلاش می کنیم تا موضوع جمع آوری الکترونیکی صدقه را هم در میان مردم نهادینه کنیم.

فرهادی عنوان کرد: صدقه ای که از طریق پیامک به صورت روزانه دریافت می شود دارای محاسن فراوانی است؛ یکی اینکه با عضویت در سامانه صدقه پیامکی هم استانیهای عزیز دیگر نگران فراموش کردن صدقه روزانه نخواهند بود و صدقه روزانه براساس مبلغ مورد نظر آنها که از روزانه ۲۰۰ تومان قابل انتخاب است، از شارژ تلفن همراه آنان کسر و یا در سیم کارت های دائمی در قبض پایان دوره منظور می شود ضمن اینکه عضویت و لغو عضویت در صدقه روزانه در هر ساعتی از شبانه روز تنها با یک پیامک انجام می شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از محاسن صدقه پیامکی، هزینه کرد بسیار سریع صدقات برای نیازمندان است چراکه این نوع صدقه برخلاف صندوق های صدقات نیاز به گذشت زمان برای تخلیه ندارد بلکه در زمانی بسیار سریع جمع آوری شده و برای نیازمندان هزینه می شود.

معاون توسعه مشارکت کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: صدقه مردم استان قزوین در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۰ درصد برخوردار است.

وی با اشاره به رویکرد ها و سیاست های اجرایی در کمیته امداد خاطرنشان کرد: بسیار مفتخریم که آنچه در این نهاد روی می دهد در فضایی بسیار شفاف و روشن است یعنی آنچه در این نهاد صورت می گیرد روشن و قابل بیان، عرضه و اطلاع رسانی است که در بازرسی سازمان بازرسی کشور، دیوان محاسبات و بازرسی سازمان مفید راهبر مورد نظارت قرار می گیرد.

فرهادی یادآورشد:  نیکوکاران برای عضویت در سامانه صدقه پیامکی می توانند با ارسال کد #۰۲۸*۸۸۷۷* علاوه بر عضویت در صدقه پیامکی سایر کمک های خود را برای نیازمندان اهداء کنند که این کمک برای همه نیازمندان استان هزینه می شود البته در صورتی که نیکوکاران بخواهند کمک آنها تنها برای نیازمندان منطقه ای خاص در استان هزینه شود به جای کد" ۰۲۸"، کد منطقه مورد نظرشان را جایگزین می کنند که برای دریافت کد منطقه مورد نظرشان می توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند و یا تماس بگیرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار