ما به عنوان شهروند این دیار کهن همواره بر خود فرض میدانیم که از مقامات و مسئولانمان حمایت کرده ولی بر مسولانمان هم واجب است قبل از هر اظهار نظری مطالعات کامل و کافی در مورد اظهاراتشان داشته باشند .
کد خبر: ۷۷۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 12 September 2019

آقای جمالی‌پور متن سخنرانی عالمانه‌تان را دوباره مطالعه بفرمائید

تابناک قزوین، مهرعلیان: آقای جمالی‌پور در سخنرانی شما با عنوان "مدل توسعه صنعتی در قزوین باید عالمانه باشد" در جمع مدیران صنعتی استان که در سایت استانداری بازتاب داده شده اشارتی داشتید به:

آشنا بودنتان با حوزه صنعت و مشکلات و چالش‌های آن و تکنولوژی این عرصه، فرمودید باید به آن(صنعت) نگاه منطقی و علمی و به‌روز داشته باشیم، تا توسعه بی رویه، سرمایه‌های ما را هدر ندهد.

آقای استاندار منظورتان از توسعه بی‌رویه صنعت چیست؟

و یا فرمودید که:" تنوع صنعتی در استان بالاست اما با روش فعلی در توسعه صنعت مخالفم و اعتقاد دارم با سلیقه نمی‌توان توسعه صنعتی را رقم زد بلکه نگاه ما باید مبتنی بر دانش و ظرفیت‌های توسعه صنعتی، امکانات و نیازهای جغرافیای منطقه باشد."

آیا منظورتان انجام پروژه ها بر اساس اسناد بالا دستی و طرح آمایش سرزمین است؟

و البته شاه بیت شما در این سخنرانی:"باید طراحی جدید در این حوزه انجام دهیم و اگر قرار است توسعه صنعتی رخ دهد حتماً باید فکر کنیم تا بر مبنای دانش حرکت کنیم و قرار نیست هنر ما فقط جذب سرمایه گذار باشد بلکه در نشست‌های تخصصی لازم است به یک مدل توسعه صنعتی مناسب و کارآمد برسیم"

آیا منظورتان این است که جذب سرمایه گذار منسوخ شده و یا جایگزین مناسبی برای آن دارید ؟ و اینکه مدل توسعه صنعتی مناسب و کارآمد که به جای سرمایه گذاری پیشنهاد می‌دهید، یعنی چه؟

و یا اینکه گفتید: "مدل توسعه صنعتی ما باید عالمانه و مبتنی بر ظرفیت و نیاز استان باشد و در این راستا صنایع‌های تک، کم آب‌بر و به‌ویژه پوشاک می‌تواند در اولویت قرار گیرد"

منظورتان از صنایع‌های تک چیست؟

ما به عنوان شهروند این دیار کهن، همواره بر خود فرض میدانیم که از مقامات و مسئولانمان حمایت کرده ولی بر مسولانمان هم واجب است قبل از هر اظهار نظری، مطالعات کامل و کافی در مورد اظهاراتشان داشته باشند.

و اما سخن آخر: شما استاندار استانی کوچک از لحاظ جغرافیائی و خلوت از لحاظ جمعیتی هستید، ولی قزوین، استانی بسیار مهم، دانشگاهی و صنعتی است که در چهار راه ارتباطی مرکز به شمال و غرب کشور است که مردمانی فرهیخته و دانشمند در آن زیست می کنند، امیدواریم شما هم استاندار تاثیرگذاری برای این استان و مردمانش باشید و خبرگزاری تابناک سخنرانی و یا مصاحبه بعدی شما را به جای نقد، پوشش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار