نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امام با سخنان خود در استانداری مدینه و توصیف اعمال یزیدیان تاریخ به ما الگو می‌دهد که در هر دوره ای باید مسیر خود را با اهل فسق و گناه و جنایتکاران عالم جدا کنیم، امریکا، صهیونیست و سعودی‌ها در صدر یزیدیان زمان قرار دارند که دست‌هایشان به خون هزاران بی‌گناه آلوده است.
کد خبر: ۷۷۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 12 September 2019

امریکا، صهیونیست و سعودی‌ها در صدر یزیدیان زمان

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) در مسجد حضرت مسلم اظهار کرد: خدای متعال انسان‌ها را مهندسی کرده است، زیرا در بین بندگان خدا مومن و غیرمومن وجود دارد آنهایی که مومن هستند این لیاقت را پیدا می‌کنند که خدای متعال ولی آنها باشد، هرکس که می‌خواهد خدا ولی او باشد باید در دانشگاه الهی، ایمان و تقوا را کسب کند.

 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه کسب تقوا نیازمند پیش زمینه ای به نام "ایمان" است، افزود: برای قرارگرفتن در بین اهل ذکر و اهل ولایت باید مومن و اهل ایمان باشیم، زمانی که خداوند ولی مومنان می‌شود آنها را از تاریکی‌ها به نور هدایت می‌کند.

  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در سوره "نور" می‌خوانیم خدا با نور خود هرکس را که بخواهد هدایت می‌کند، یعنی وجود ما تجلی نور خداست و اگر این نور الهی از ما گرفته شود. مجاری نور الهی قرآن و پیامبران الهی و ائمه معصومین هستند که ما باید همیشه با این انوار خدایی که مجرای نوررسانی الهی به ما هستند ارتباط داشته باشیم و وضعیت خود را بسنجیم والا در بدبختی و شقاوت و تاریکی قرار می‌گیریم.

 

وی با اشاره آیات سوره بقره بیان کرد: مدیریت همه چیز در دستان خداست و اوست که هستی را از تاریکی به سمت نور می‌برد و مومنان با این نور همراه می‌شوند و اولیای طاغوت به سمت تاریکی و جهالت حرکت می‌کنند، زیرا دارای ولایت توحیدی نیستند.

 

وی تصریح کرد: سیدالشهدا در مسیر کربلا به یاران خود فرمودند؛" عده‌ای را امامشان به بهشت و برخی را امامشان به جهنم دعوت می‌کند."؛ تقابل بین نور و ظلمت و حق و باطل از ابتدای دنیا تا روز قیامت وجود دارد و آدمی اگر زیر چتر ولایت خدا قرار بگیرد نورانی خواهد شد و اگر راه غیرخدایی را بپذیرد هر روز باید تحت ولایت طاغوتی قرار بگیرد.

 

آیت‌الله عابدینی در پایان اذعان کرد: امام با سخنان خود در استانداری مدینه و توصیف اعمال یزیدیان تاریخ به ما الگو می‌دهد که در هر دوره ای باید مسیر خود را با اهل فسق و گناه و جنایتکاران عالم جدا کنیم، امریکا، صهیونیست و سعودی‌ها در صدر یزیدیان زمان قرار دارند که دست‌هایشان به خون هزاران بی‌گناه آلوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار