معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تعداد۲۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری به مبلغ ۲۵۲ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ برای این سازمان مصوب شده است.
کد خبر: ۷۷۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 11 September 2019

تصویب 252 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی جهاد کشاورزی استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین حمید رضا تبسمی، معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: از مجموع مبلغ فوق ۴۲میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی،۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای، ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دوسوم سه درصد نفت وگاز ، ۱۲۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ویژه استانی مصوب شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات برای بخش آب و خاک مصوب شده افزود : در سال جاری ۱۴۷پروژه برای اجرای انتقال آب کشاورزی ، لوله گذاری ، احداث سربند، استخر ذخیره آب کشاورزی ومرمت وبازسازی قنوات وسایر پروژه ها در روستاهها مصوب شده وما بقی پروژه ها در قالب طرحهای افزایش تولیدات زراعی- باغی- دامی – شیلات- مبارزه با آفات نباتی – ترویج و توانمند سازی جوامع محلی و بهره برداران مصوب شده است.

وی اظهارداشت : بیشترین اعتبارات مصوب شده مربوط به توسعه پایدار آب و خاک دشت قزوین در سطح استان با اعتباری به مبلغ ۱۲۱میلیارد ریال و در بین شهرستانها، شهرستان قزوین با اعتبار به مبلغ ۷۳میلیارد ریال می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار