مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از آغاز طرح بازگشایی مدارس به منظور پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در خصوص لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۷۷۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 07 September 2019

تشدید مجازات متخلفین درطرح بازگشایی مدارس

به گزارش تابناک قزوین، محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)گفت: طرح بازگشایی مدارس به منظور پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در خصوص لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز شروع سال تحصیلی جدید از دهه دوم شهریور ماه تا 10 مهرماه سال جاری آغاز می شود.
وی افزود: با آغازاین طرح ،تشدید مجازات های قانونی علیه واحدهای صنفی متخلف با تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده ها با سرعت و شدت همراه خواهد بود.
وی اظهار کرد: با توجه به بررسی صورت گرفته گران فروشی ،عدم درج قیمت، عدم صدور وارایه فاکتوروفروش اقلام قاچاق از جمله بیشترین تخلفاتی است که در این ایام صورت می پذیرد .
احمدی تاکید کرد باتوجه به وضعیت بازار، کلیه واحدهای صنفی مرتبط چنانچه خارج از چارچوب قوانین نظام صنفی عمل کنند در اسرع وقت تخلف احراز شده منجر به صدور حکم خواهد شد و ادامه داد جهت رفاه حال همشهریان گرامی و به منظور جلوگیری از تخلف های احتمالی با هماهنگی بعمل آمده در کمیسیون تنظیم بازار استان و همکاری اتاق اصناف از اواخرشهریور ماه به مدت یک هفته نمایشگاه عرضه لوازم التحریر و لوازم جانبی و همچنین فروش فوق العاده برگزار خواهد شد. احمدی از شهروندان محترم درخواست کرد در صورت مشاهده قیمت های نامتعارف و هرگونه تخلف صنفی موضوع را به تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت ویا سامانه 135 تعزیرات حکومتی اطلاع داده تا به شکایت آنان رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار