فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ارتباط دائمی و مستمر با خانواده های معظم شهدا و جانبازان را یک ضرورت خواند
کد خبر: ۷۷۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 05 September 2019

ارتباط دائمی و مستمر با خانواده‌های معظم شهدا ضرورت است

سردار محسن کریمی صبح امروز در جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به اینکه کمیته ایثارگران وظیفه مهمی در خصوص سرکشی، دعوت و نقل و انتقال خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را برعهده دارد، اظهار کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا بسیار مهم است و این کمیته با وجود حجم عظیم کار عملکرد قابل قبولی داشته است.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف کنگره شهدای استان بازدید مستمر از خانواده‌های معظم شهداست، افزود: دشمن در سال‌های اخیر بی‌سابقه‌ترین حجمه‌ها را علیه خانواده‌های شهدا داشته و بدین جهت در راستای خنثی کردن توطئه‌ها یکی از دستاورد‌های کنگره بازدید مستمر از این خانواده‌ها است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ارتباط دائمی و مستمر با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را یک ضرورت خواند و بیان داشت:کمیته ایثارگران باید عملیاتی وارد میدان شود و برنامه ریزی‌های دقیقی در این راستا انجام دهند تا همه بتوانند از این فرصت ارزشمند که توسط کنگره بله دست آمده استفاده کنند.
کریمی با اشاره به اینکه سرکشی از خانواده‌های شهدا در راستای کنگره ملی استان از اردیهشت ماه آغاز شده است، گفت: بیش از ۳ هزار تابلو فرش که هدیه کنگره شهدای استان به خانواده‌های شهدا است تاکنون آماده شده و باقی آن در دست ساخت هستند و به این دلیل از تابلو فرش استفاده کردیم که علاوه بر ماندگاری کار از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنیم.
وی در این خصوص ادامه داد: یکی از دلایل طول کشیدن تهیه تابلوفرش‌های شهدا این است که برخی از تصاویر شهدا کیفیت خیلی پایینی داشتند و لذا نیاز به اقدامات فنی برای بهبود کیفیت آن‌ها وجود داشت که تیمی از استان در حال انجام این کار می‌باشند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در خصوص سرکشی از خانواده‌های شهدا سپاه و بنیاد شهید در یک راستا و جهت فعالیت می‌کنند، افزود: به دلیل گستردگی خانواده‌های شهدا بنیاد شهید به تنهایی نمی‌تواند این وظیفه را انجام دهد و لذا ورود سپاه به این دلیل است که کار علاوه بر دقت بیشتر سریع‌تر نیز انجام شود.
کریمی با اشاره به فرم‌های تهیه شده برای ملاقات با خانواده‌های شهدا بیان داشت: اگر این فرم‌ها با دقت و حساسیت تکمیل شوند مجموع اطلاعات کامل و مناسبی به دست خواهد آمد و لذا کمیته ایثارگران این وظیفه را دارد که با دقت کار را پیس ببرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام بازدید‌ها باید به شکل کیفی انجام شوند گفت: حفظ حرمت خانواده‌های شهدا باید مورد توجه همه دست‌اندکاران باشد و نظارت کمیته ایثارگران در این خصوص باید به طور جدی دنبال شود.
فرمانده سپاه با اشاره به وظیفه مهم دیگر کمیته ایثارگران عنوان کرد: دعوت نامه‌های خانواده‌های معظم شهدا برای یازدهم مهر ماه در اجلاسیه اصلی باید در طی این دو هفته اخیر آماده شوند تا برنامه ریزی در راستای حضور گسترده خانواده‌ها بهتر انجام شود.
کریمی انتقال خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را از دیگر وظایف کمیته ایثارگران دانست و گفت: برای انتقال خانواده‌های شهرستانی باید حساسیت ویژه‌ای باشد تا مشکلاتی برای خانواده‌های شهدا و رزمندگان به وجود نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار