با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم کارخانه تولید ماهی خشک با ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 04 September 2019

کارخانه تولید ماهی خشک قشم افتتاح شد

به گزارش تابناک کیش،  کارخانه تولید ماهی خشک صبح چهارشنبه با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری با سرمایه‌ای بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال و ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن ماهی خشک به بهره برداری رسید. این شرکت در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر نیروی کار با حضور سرمایه گذار چینی و با حمایت منطقه آزاد قشم در شهرک صنعتی تولا فعالیت خود را آغاز کرده است.

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی به همراه حمیدرضا مؤمنی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، ۹ پروژه عمرانی، صنعتی و شیلاتی جزیره که با توجه به شعار امسال " رونق تولید" آماده و انتخاب شده اند، به بهره برداری رسید و از سایر پروژه‌های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه‌ها به مناسبت هفته دولت و به دلیل سفر دبیر شورایعالی به سایر مناطق آزاد با یک هفته تأخیر در تاریخ سیزدهم شهریورماه ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار