مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین : نصب و جانمایی مبلمان شهری وظیفه ذاتی این سازمان است، از همین رو نسبت به تأمین تجهیزات شهری از جمله نیمکت می کند.
کد خبر: ۷۷۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ 04 September 2019

تجهیز خیابان مولوی به نیمکت

به گزارش تابناک قزوین،قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: مبلمان شهری به مجموعه وسیعی از وسایل، اشیاء، دستگاه ها، نمادها و عناصری گفته می‌شود که چون در فضای باز شهر نصب شده، جنبه استفاده عمومی دارد به همین دلیل به آن ها مبلمان شهری گفته می شود.

وی ادامه داد: تجهیز معابر پیاده با مبلمان شهری با هدف آسایش بیشتر شهروندان و با توجه به عدم تعارض با فعالیت ها و کاربری های اطراف و عبور افراد و با رعایت فواصل مناسب و توجه به شرایط محیط و میزان استفاده کاربران انجام می شود.

این مسئول عنوان کرد: در طراحی این نیمکت ها نیاز شهروندان، هماهنگی آن با فضای شهری و همچنین ابعاد معابر پیاده در بافت مرکزی شهر قزوین مدنظر قرار گرفته شده است.

وی افزود: مصالح بتن الیافی با رنگ روشن با توجه به مقاومت در برابر شرایط محیطی و همچنین تأمین آسایش در فصل های سرد و گرم برای ساخت نیمکت ها انتخاب شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: طراحی یکپارچه این محصول ضمن افزایش زیبایی بصری، باعث افزایش طول عمر آن شده و نصب آنرا ساده تر و مطمئن تر ساخته است. 

این مسئول گفت: در مجموع تاکنون  تعداد 37 عدد نیمکت دونفره در محور مولوی نصب شده و طی روزهای آینده معابر دیگر نیز با این مبلمان تجهیز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار