مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل از اجرای طرح پاکبانان محرم برای پنجمین سال متوالی در ایام محرم خبر داد.
کد خبر: ۷۷۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ 28 August 2019

به گزارش تابناک اردبیل، مجتبی لاله گفت: طرح پاکبانان محرم بنابه فرمایش آیت الله دکتر سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل با بهره گیری از وصیت امام حسین(ع) و با شعار "و إنما خرجت لطلب الإصلاح فی امة جدی من فقط برای اصلاح در امت جدم از وطن خارج شدم" اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح همگانی در قالب یک پویش فرهنگی اجتماعی هرساله در ایام محرم توسط شهرداری اردبیل،سازمانهای مردم نهاد و جمعی از جوانان پرشور اجرا میشود،بیان کرد: امسال نیز برای پنجمین سال متوالی این طرح متفاوت تر ازسالهای گذشته در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اجرا شده و مسیرهای عزاداری عزاداران و دستجات حسینی توسط پاکبانان‌محرم پاکسازی خواهد شد.

مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل گفت: هدف از اجرای این طرح فرهنگسازی است تا علاوه بر فراهم کردن فضایی سالم و پاک برای عزاداران حسینی بتوانیم در اخرین ماه فصل تابستان میزبان شایسته ای برای گردشگران و عزاداران حسینی از سایر استانها در دارالارشاد اردبیل باشیم.

لاله ادامه داد: علاقمندان برای ثبت نام در این طرح می توانند به غرفه فرهنگی واقع در پیاده راه اسفریس ساعت ۱۶ الی ۲۱ یا دفتر روابط عمومی شهرداری مراجعه کنند و یا با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۴۵۱ ثبت نام خود را انجام دهند.

وی همچنین به نصب المان های ویژه محرم و برپایی ایستگاههای صلواتی در اردبیل اشاره کرد و گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم سطح شهر با نصب بنرها و پرچم ها عزا فضا سازی شده تا امسال نیز شاهد عزاداری پرشکوه در شهر حسینی اردبیل باشیم و عشق و ارادت خود را بار دیگر به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) نشان دهیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار