استاندار فارس خطاب به مدیران استان گفت: پیشنهاد می کنم هرکدام از مدیرانی که نمی توانند در مسیر توسعه و موفقیت استان با توجه به ظرفیت ها حرکت کنند استعفا دهند.
کد خبر: ۷۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 01 September 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: عنایت الله رحیمی در ستاد اقتصاد مقاومتی فارس بیان کرد: استان فارس باید در تمامی موارد در جایگاه اول کشور باشد و فعالیت‌ها باید به گونه‌ای باشد که عملیاتی شده باشد نه اینکه به فکر افزایش تعداد جلسات باشید.

وی تصریح کرد: بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی که خارج از کشور زندگی می‌کنند علاقه مند به سرمایه گذاری در کشور هستند اما بستر جذب این سرمایه گذاری ها در استان و کشور فراهم نشده است.

استاندار فارس افزود: علاوه بر ٢۴ پروژه‌ای که در استان فارس قرار است به بهره برداری برسد باید نگاه ویژه ای به طرح‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و بتوانیم شرایط را برای جذب هرچه بیشتر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه اقدام کنیم.

رحیمی در خصوص پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان نیز گفت: تولید اتان و تولید پیش‌نیاز پتروشیمی از جمله طرح‌هایی است که در مراحل پایانی تولید است. کربنات سدیم کاوه نیز تولید آزمایشی خود را آغاز کرده و در سفر رئیس جمهور فعالیت آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت کاغذ زاگرس و سیمان خاکستری نی ریز نیز از جمله طرح‌های است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: شرکت تولید کاغذ سبز خرامه هنوز ارائه گزارش نکرده است و باید مشکلات آنان برطرف شود و سایر پروژه‌های که دچار مشکل اند نیز باید این مشکلات برطرف شود.

رحیمی افزود: سد تأخیری فسا آماده بهره برداری است و در سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می‌رسد. تولید ایمپلنت در استان نیز در حال حرکت به سمت تجاری سازی هستند.

استاندار فارس در خصوص شرکت‌های دانش بنیان نیز اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های توسعه اقتصاد داشته‌اند و از هفت شرکت دانش بنیان در سال ٩٢ به بیش از ١۵٨ شرکت در امسال رسیده‌ایم.

رحیمی اضافه کرد: ۴٠ شرکت تعاونی و استفاده از صنایع الکترونیک در استان فارس می‌تواند چرخه اقتصادی استان فارس را بیش از پیش به حرکت می‌اندازد.

کد خبر 4707557

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار