امام جمعه قزوین:
ساده‎زیستی و زندگی شجاعانه رئیس جمهورِ شهید، محمدعلی رجایی باید الگوی همه مدیران باشد.
کد خبر: ۷۷۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 28 August 2019

شهیدرجایی الگویی برای همه مدیران

به گزارش تابناک قزوین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در جمع مدیران استان در بهشت زهرای تهران گفت: وجود مبارزانی همچون شهیدان رجایی و باهنر در پیروزی انقلاب و مدیریت سال‎های پرآشوب اوایل انقلاب بسیار موثر بود.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: امروز به برکت این مبارزات، جمهوری اسلامی ایران در صف اول مبارزه با ظلم و بی‎عدالتی در جهان قرار گرفته و چشم امید ملت‏‎های آزاده به ایران است.

استاندار هم گفت: شهادت یاران صدیق انقلاب از جمله شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی هزینه‎های سنگینی برای انقلاب نوپای ما داشت.
عبدالمحمد زاهدی افزود: این شهدای والامقام علاوه بر بار مسئولیت، سختیِ ناملایمات و افتراها را نیز به جان خریدند و در اوج مظلومیت، خدمتگزار مردم بودند.
استاندار اضافه کرد: امروز مسئولان بیش از همه، مدیون خون شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس هستند و تصمیمات و اقدامات آنان باید در راستای اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
یادآور می‌شود مدیران استان امروز در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی و بهشت زهرا، با آرمان‎های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار