رئیس دفتر رئیس جمهور نوشت: دولت باید تمام توان خود را برای رسیدگی به طبقات ضعیف جامعه بکار بگیرد و بتوانیم با ایجاد شرایط مناسب دو سال باقیمانده را نیز به بهترین شکل در خدمت مردم باشیم.
کد خبر: ۷۷۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 28 August 2019

روایت رییس دفتر رییس جمهور از جلسه با علما و روحانیون

محمود واعظی در یادداشتی در اینستاگرام نوشت: توفیقی دست داد تا روز سه شنبه پنجم شهریور ماه در جلسه هم اندیشی با علما و روحانیت حضور یابم و از نزدیک درباره پاره‌ای از مسایل و دغدغه‌های مشترک صحبت کنیم.

برخی از نکات مورد تاکید در این دیدار بدین شرح بود:

معیار اصلی دولت رسیدگی به طبقه متوسط و ضعیف جامعه است.

دفتر رئیس جمهوری به دنبال هماهنگی و تعامل نزدیک با همه ارکان و دلسوزان نظام است.

برجام دستاوردی است که به همه نظام و مردم تعلق دارد. یکی از اهداف دولت رسیدگی به وضعیت معیشتی طبقه متوسط و ضعیف جامعه است.

معتقدیم که دولت باید تمام توان خود را برای رسیدگی به طبقات ضعیف جامعه بکار بگیرد و بتوانیم با ایجاد شرایط مناسب ۲ سال باقیمانده را نیز به بهترین شکل در خدمت مردم باشیم.

آنچه برای دولت اهمیت دارد کلیت نظام و پیگیری آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

در سال ۹۲ با توجه به وضعیتی که در جامعه از لحاظ ارزش‌های اخلاقی و اقتصادی ایجاد شده بود و همچنین به خاطر تضعیف روابط کشورمان با جهان، هدف‌گذاری کردیم که به صورت کلان این ۳ بخش را مورد توجه جدی قرا دهیم.

انقلاب ما برای احیاء ارزش‌های اسلامی بوده است. در این مدت تلاش زیادی شده تا آنچه به عنوان ارزش‌های اسلامی و انقلابی مطرح است در رفتار و گفتار دولتمردان احیاء شود و نسبت به گذشته شاهد بهبود وضعیت در این زمینه باشیم.

در ایام انتخابات نامزدها با یکدیگر رقابت می‌کنند و متأسفانه پس از پایان انتخابات فضای رقابت‌های انتخاباتی تا ۴ سال بعد نیز همچنین ادامه می‌یابد و بی‌تردید در چنین وضعیتی برنامه‌ریزی‌های دولت و ارزیابی نسبت به آن دستخوش مسایل رقابتی می‌شود. تلاش برای احیاء فرهنگ اصیل و اسلامی جامعه و پررنگ‌کردن آن، تلاش برای رفاه مردم و همچنین پیگیری روند توسعه کشور از مهمترین اهدافی است که دولت از سال ۹۲ آن را با جدیت پیگیری می‌کند و
معتقدیم که این سه موضوع در کنار هم باعث می‌شود که یک دولت موفق جلوه کند.

منبع:مهر

برچسب ها: دولت ، روحانیون ، علما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار