مدیرکل کمیته امداد استان فارس از برپایی ۶ هزار و ۱۳۳ پایگاه جشن عاطفه ها برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 27 August 2019

تابناک فارس به نقل از  کمیته امداد:محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه امسال نیز جشن عاطفه ها در دو مرحله و با همکاری اداره آموزش پرورش انجام می شود، گفت: مرحله اول این آیین در روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه و در میادین و مراکز اصلی شهر و همچنین در مصلی‌های نماز جمعه و با هماهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برگزار می شود.
بذرافشان با اعلام اینکه سال گذشته در مراسم جشن عاطفه ها ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط مردم نیک اندیش فارس جمع آوری شد، اظهار کرد: ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مبلغ مذکور از طریق ادارات آموزش و پرورش در مرحله دوم و مابقی توسط پایگاه های امداد جمع آوری و در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
وی در ادامه افزود: میزان برش و تعهد تعیین شده برای استان در جشن عاطفه های امسال، ۱۷ میلیارد تومان است که با توجه به سبقه نوع دوستی مردم فارس امیدواریم به این میزان تعهد رسیده و بتوانیم گامی موثر در کمک به دانش آموزان نیازمند استان برداریم.
مدیر کل امداد فارس تعداد پایگاه های ثابت و سیار این نهاد را در برگزاری جشن عاطفه ها ۶ هزار و ۱۳۳ پایگاه برشمرد و یادآور شد: از این میزان،۵ هزار مدرسه، ۳۶۰ مسجد، ۱۲۰ مرکز نیکوکاری، ۵۴ مرکز خیریه، ۲۶۹ پایگاه ثابت و ۳۳۰ پایگاه سیار کار جمع آوری کمکهای مردمی را بر عهده دارند.
بذرافشان در پایان از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در تاریخ دهم مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: ۷۰۰ هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمکهای مردمی از هفته آینده به مدارس هدف فرستاده می شود تا در مرحله دوم جشن عاطفه ها میان دانش آموزان توزیع و کمک های جمع آوری شده نیز به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار