با افتتاح ۷ پروژه ورزشی؛
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ۳۳۰ پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح خواهد شد گفت: با افتتاح ۷ پروژه ورزشی ۲۲ هزار متر مربع به سرانه ورزشی شهرستان های استان تهران اضافه می شود.
کد خبر: ۷۷۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 27 August 2019
۲۲هزار مترمربع به سرانه ورزشی شهرستانهای استان تهران اضافه می شود

به گزارش تابناک تهران، مسعود سلطانی فر صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در سفر یکروزه به ورامین و برای افتتاح ۷ پروژه ورزشی استان تهران به‌صورت ویدئو کنفرانس در این شهرستان حضور پیدا کرده ایم اظهار داشت: با یاری خداوند و همت همه مسئولان در استان تهران ۷ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع ۲۲ هزار مترمربع به سرانه ورزشی شهرستان های استان تهران اضافه خواهد شد.

سلطانی فر در ادامه با بیان اینکه بیش از ۳۳۰ پروژه ورزشی در هفته دولت در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: طی سال گذشته ۵۰۰ پروژه را هدف‌گذاری کرده بودیم که این پروژه‌ها به  ۷۰۰ پروژه رسید و این ۷۰۰ پروژه تا پایان سال به افتتاح خواهد رسید.

وی از تکمیل مابقی پروژه‌های ورزشی کشور تا  پایان سال خبر داد و بیان داشت: تمام تلاش ما این است که این پروژه های ورزشی هر چه سریع تر در اختیار جامعه ورزش قرار گیرد هرچند که با تلاش های خوب صورت گرفته در ۵ ماهه ابتدایی سال نیمی از پروژه مورد هدف‌گذاری به بهره‌برداری رسیده است و از این بابت بسیار خوشحال هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص پروژه‌هایی که امروز به‌صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر ورزش افتتاح شد گفت: سالن ورزشی شهید ثامنی راد ورامین، سالن ورزشی ده عباس اسلامشهر ، زمین چمن مصنوعی آپرین اسلامشهر، سالن ورزشی شهید کلهر شهریار، زمین چمن مصنوعی الهیه بهارستان، سالن ورزشی باغ شهرری، سالن ورزشی گرمابسرد دماوند همگی امروز افتتاح شدند که مایه خرسندی است.

سلطانی فر همچنین از افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزارنفری شهرستان سلماس نیز خبر داد و اظهار داشت: این ورزشگاه نیز تا 2 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار