شش پروژه عمرانی و خدماتی شهرهای دماوند و کیلان در سومین روز از هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۵۰میلیون تومان و زمینه اشتغال برای بیش از ۸۰ نفر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 27 August 2019

به گزارش تابناک تهران، مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند روز دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان اظهار داشت: همزمان با سومین روز از هفته دولت، ۶ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شد و طی دو روز گذشته نیز شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف روستایی و شهری بودیم.

وی به افتتاح کارگاه مونتاژکاری مرکز تأمین و توسعه شهید سجادیان شهرستان با مشارکت بهزیستی دماوند و همکاری اداره کار این شهرستان اشاره کرد و افزود: این پروژه به مساحت ۱۷۰ مترمربع زیربنا و یکصد متر سالن کارگاه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه این پروژه در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید به بهره برداری رسید، ادامه داد: در این کارگاه که ۴۰ نفر از مددجویان بهزیستی مشغول بکار شده اند، قطعات چراغ خودرو سواری پژو ۴۰۵ را مونتاژ می کنند که به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان، این مرکز توانایی تولید روزانه ۲۰۰ عدد چراغ را دارد.

وی همچنین به پنج پروژه عمرانی و خدماتی شهر کیلان اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل ساختمان شورای اسلامی شهر کیلان به مساحت ۲۳۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

صفری بیان داشت: از دیگر پروژه های این نهاد شهری روکش آسفالت معابر اصلی شهر بطول ۹ هزار مترمربع، نصب سه تابلوی ورودی و خروجی شهر، احداث دو واحد سرویس بهداشتی و نمازخانه یکی به مساحت ۱۲۰ مترمربع و دیگری به مساحت یکصد مترمربع و جدول‌گذاری معابر سطح شهر بطول سه هزار مترمربع بود که در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار