نماینده منتخب معلمان در شورای عالی اموزش پرورش استان طی یادداشتی خطاب به آذر صفایی ، معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفع برخی مشکلات مهم جامعه بانوان استان را در قالب درخواست هایی مطرح کرده است.
کد خبر: ۷۷۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 26 August 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،نماینده منتخب معلمان در شورای عالی اموزش پرورش استان طی یادداشتی خطاب به آذر صفایی ، معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشته است : 

 درقانون اساسی هیچ تفاوتی بین زن ومرد در احراز پستهای مدیریتی نیست ودر صورتیکه زنان توانمندیها وتجربه های لازم را داشته باشند انتخاب انان در پستهای عالی عمل به قانون است تمامی صاحبنظران در کشورهای توسعه یافته این را متوجه شده اند که امر توسعه محقق نمیشود مگر اینکه زنان و مردان به شکل هماهنگ و همگام در کنار همدیگر و همراه هم بتوانند در کلیه سطوح جامعه حضور داشته باشند این که محدودیت و ممنوعیت ایجاد کنیم و باور قلبی و درونی به اهمیت حضور زنان نداشته باشیم قطعا توسعه در سطح ملی و دستگاهی اتفاق نخواهد افتاد .

در همین راستا استاندار محترم اقای کلانتری دست به ابتکاری جدید زده اند و انهم انتصاب سرکارخانم  اذر  صفایی نیا در پست معاونت انسانی  استانداری  می باشد به عنوان جامعه زنان ، از این انتخاب اقای کلانتری نهایت تشکر و قدردانی را داریم و از اینکه گامی مثبت جهت تحقق عدالت جنسیتی و تغییر نگاه و نگرش جهت خدمت زنان شایسته وتوانمند برداشته اندسپاسگزاریم .
خواهر گرامی سرکار خانم اذر صفایی نیا :
با سلام واحترام انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان معاون انسانی استاندار را صمیمانه به جنابعالی وجامعه ی زنان استان تبریک عرض مینمایم. جامعه ی زنان از دیرباز تاکنون مهد پرورش زنان توانمند و شایسته ای بود که خدمات بی شائبه و بی بدیل به اسلام وایران عزیز را به بهترین نحو ممکن ادا نموده است. ان شالله تعهد کاری جنابعالی مردم شریف استان را به افق های وسیعتری به نظاره واداشته وشاهد تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان خواهیم بود.
اینجانب زهرا محرابی عنوان نماینده منتخب فرهنگیان در استان چند درخواست از شما دارم

۱-انتظار می رود ، تقویت وگسترش حضور موثر زنان توانمند ومتخصص در عرصه های شغلی و کاری و بالابردن انگیزه و اعتماد به نفس در انان ، سرلوحه اقداماتتان باشد.

2-مصرانه تقاضا داریم ، در زمینه پایان دادن به کودک همسری در استان و کمک به باروری هویت وخودباوری دانش اموزان و زنان فرهنگی ، تلاشی مضاعف نمایید.

3- برنامه ریزی برای اصلاح و تغییر نگرش احاد جامعه نسبت به نقش و هویت زن مسلمان داشته باشید.

۴- کمک به رفع محرومیت از جامعه دختران استان و برقراری عدالت در دستیابی به فرصتها و تخصیص منابع و امکانات در دو بخش اموزشی و پرورشی در جهت رشد همه جانبه دختران از برنامه های ویژه شما باشد.
با تشکر واحترام فراوان 
زهرا محرابی سیف اباد نماینده منتخب معلمان در شورای عالی اموزش پرورش استان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
کی این خانم را به عنوان نماینده فرهنگیان معرفی کرده اصلا قابل قبول نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار