استاندار:با وجود شرایط سخت تحریم، روند توسعه استان متوقف نشده است
همزمان با هفته دولت، 111 پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ريال در سه شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ 25 August 2019



استاندار آذربایجان ‌شرقی اظهار داشت: به رغم شرایط سخت تحریم به خصوص در تامین تجهیزات، همچنان طرح‌های موثر استان در حال افتتاح است و روند توسعه استان متوقف نشده است.
دکتر محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه در مقاطع مختلف انقلاب همواره تنگناها و تحریم‌ها وجود داشته است، افزود: عبور از این تنگناها بارها تجربه شده که این بار نیز با موفقیت از این سختی‌ها عبور خواهیم کرد و تحریم‌ها نیز فرصتی برای خودکفایی در حوزه‌های مختلف است.

وی با اشاره به دیدار خود با سفرای آفریقای جنوبی و چین در روزهای گذشته، گفت: در این دیدارها عنوان شد که به رغم فشارهای آمریکا، روند توسعه و پیشرفت در ایران و همکاری با کشورهای مختلف ادامه خواهد داشت.

پورمحمدی با قدردانی از همکاری مردم استان در زمان اوج مصرف برق در تابستان امسال، گفت: باید با مدیریت تقاضا و مصرف برق به سمت مصرف بهینه و مدیریت درست حرکت کنیم؛ زیرا مصرف برق در کشور نسبت به میانگین جهانی بالاست و مصرف انرژی باید متناسب با تولید باشد.

وی همچنین بر لزوم استفاده از فناوری‌ها و انرژی‌های جایگزین مثل بهره‌مندی از انرژی خورشیدی در استان تأکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به آتش‌سوزی بازار تبریز اشاره کرد و با تأکید بر ضرورت سامان‌دهی سیستم برق این بازار، گفت: استفاده از سیستم‌های نوین و ایمن برای تأمین برق مورد نیاز بازار تبریز باید در بازسازی قسمت‌های آسیب‌دیده آن مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است همزمان با هفته دولت، 111 پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ريال در سه شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار