معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در زرندیه:
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر زرندیه گفت: استان مرکزی پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان دارد
کد خبر: ۷۷۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 24 August 2019

استان مرکزی پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان دارد

به گزارش تابناک مرکزی - سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور   در حاشیه دیدار از دو کارخانه دانش بنیان در شهرستان زرندیه گفت: استان مرکزی با توجه به برخورداری از پیشینه صنعتی قوی و شهرک‌های صنعتی خوب و شرکت‌های صنعتی بزرگ، پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان دارد.

ستاری افزود: موضوع اصلی مد نظر ما در سفر به استان مرکزی رونق اقتصاد دانش بنیان در این استان است.

او ابراز امیدواری کرد که این سفر منجر به اتفاقات خوبی در حوزه توسعه شرکت‌های دانش بنیان استان مرکزی شود و در پی آن اقتصاد دانش بنیان در استان رشد و توسعه پیدا کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به منظور سفر یک روزه به استان مرکزی و برای بازدید و بررسی مشکلات طرح‌های دانش بنیان صبح امروز وارد شهرستان زرندیه شد.

ستاری پس از بازدید از چند واحد صنعتی دانش بنیان در زرندیه به شهرستان ساوه می‌رود و از چند واحد صنعتی دانش بنیان این شهرستان هم دیدن خواهد کرد.

او پس از ساوه برای بازدید بازدید از شرکت ماشین سازی و چند واحد تولیدی و صنعتی به اراک می‌رود و سپس برای بازدید از بیت تاریخی امام راحل به خمین می‌رود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ظهر امروز در نشست توسعه اقتصاد دانش بنیان و رونق تولید در استان مرکزی در اراک شرکت می‌کند.

استان مرکزی ظرفیت مطلوبی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار