کد خبر: ۷۷۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ 23 August 2019

 به گزارش تابناک تبریز، رسول خطیبی پس از پیروزی یک بر صفر ماشین‌سازی مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: : به نوبه خودم این برد را به ورزش استان و هواداران ماشین‌سازی تبریک می‌گویم. همان‌طور که نصیرزاده در رختکن گفت این برد را به جمشید خطیبی تقدیم می‌کنیم که برای تیم زحمت کشیده بود.

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه گفت: ما یک بازی دوستانه با استقلال انجام دادیم که خیلی به ما کمک کرد. استقلال تیم پرمهره‌ای است و یکی از مدعیان امسال است. این تیم در نیمه اول بیشتر در عمق کار می‌کرد و ما سعی کردیم عمق خودمان را ببندیم. می‌دانستیم در نیمه دوم برای ارسال از جناحین اقدام می‌کنند و اجازه ندادیم این اتفاق بیفتد. البته آنها در یکی دو صحنه موفق بودند. بچه‌های ما خوب جنگیدند. امیدوارم رسانه‌ها و هواداران به ما اعتماد کنند. امیدوارم بتوانیم با این بازیکنان جوان نتایج خوبی بگیریم. آنها با تعصب و غیرت بازی می‌کنند. در تیمی که صفا و صمیمیت باشد، بازیکنان 70 درصد تاکتیک‌ها را اجرا می‌کنند و امروز بازیکنان ما این را نشان دادند. امیدوارم امسال سال خوبی را پشت سربگذاریم و این برد فردا برای ما تمام می‌شود.

«مطمئن باشید با اضافه شدن یکی دو بازیکن شرایط ما بهتر از این خواهد شد.»، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با بیان این جمله خاطرنشان کرد: در تیمی که صفا و صمیمیت باشد، 70 درصد کارش را انجام داده است. امروز از بازیکنانی که داخل زمین بودند تا کسانی که روی سکوها بودند، صمیمیت را نشان دادند.

 

خطیبی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: ما در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم و روی 10 دقیقه اول برنامه‌ریزی کرده بودیم. دنبال این بودیم که شرایطی ایجاد کنیم و به موقعیت گل برسیم. در لیست 18 نفره‌مان تنها یک مهاجم داشتیم که آن هم دیر به ما اضافه شد. همین که با یک مهاجم بازی کردیم و شرایط خوبی نداشت و توانستیم موقعیت‌هایی را ایجاد کنیم، یعنی عملکرد خوبی داشتیم. همین که موقعیت‌هایی به دست آوردیم و می‌توانستیم به گل برسیم، نشان‌دهنده اعتمادبه‌نفس بالای بازیکنان‌مان بود.

وی در رابطه با اینکه ماشین‌سازی در نیمه دوم طراوت نداشت و حضور دیاباته باعث شد تا تیمش سراسیمه بازی کند، گفت: ما پیش‌بینی کرده بودیم که استقلال در نیمه دوم روی ارسال از جناحین کار کند. با توجه به آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان مجبور به تعویض شدیم. می‌خواستیم یک بازیکن دیگر را وارد زمین کنیم، اما بدشانسی باعث شد که مصدومیت نگذارد وارد زمین شود. خدا را شکر موفق بودیم و مهاجمان حریف حتی در صحنه‌هایی که ضربه سر زدند، خطرساز نبودند. بازیکنانم مقابل استقلال خوب بازی کردند و از آنها راضی هستم. این بازی برای ما تمام شد و تا فردا خوشحالی خواهیم کرد. پس از ریکاوری برای بازی بعدی برنامه‌ریزی کرده و امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان این روند را ادامه دهیم. می‌دانم بازی سختی داریم، اما خوشحالی امروز باعث نمی‌شود در باد پیروزی بخوابیم.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد بازی مقابل سپاهان گفت: ما بعد از ریکاوری به سراغ برنامه‌های بازی با سپاهان می‌رویم. این خوشحالی باعث نمی‌شود بازی بعدی را از دست بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار