فرمانده انتظامی استان از کشف محموله خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون ریال و مقادیری مواد مخدردر عملیات مشترک بین پلیس قزوین و "کردستان" خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 22 August 2019

کشف کالای قاچاق میلیاردی در عملیات مشترک پلیس قزوین و کردستان

به گزارش تابناک قزوین پلیس سردار "مهدی حاجیان" در تشریح این خبر، بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط پلیس آگاهی استان، ماموران از انتقال یک محموله قاچاق خارجی از استان های جنوبی به یکی از استان های شمال غرب کشور از طریق یک دستگاه اتوبوس مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تلاش عوامل پلیس آگاهی قزوین و تکمیل اطلاعات لازم طی هماهنگی های انجام شده، اطلاعات در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان "کردستان" قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: عوامل پلیس آگاهی استان کردستان پس از دریافت اطلاعات و اجرای اقدامات فنی و مراقبتی در محور "دیواندره" به "سقز"موفق به شناسایی اتوبوس حامل محموله قاچاق شده و خودور را بلافاصله متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از اتوبوس 79 هزار و 800 نخ سیگار خارجی و 6 تلویزیون 49 اینچ،230 اسپری خوشبو کننده خارجی قاچاق، و مقدار6 کیلو و 900 مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص راننده اتوبوس و مسافر حامل مواد مخدر دستگیر و به همراه کالای مکشوفه به مقر پلیس منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار