مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: ۲ زندانی ایلامی با بدهی ۹۰ و ۸۷ میلیون تومان توسط «پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد» آزاد شدند.
کد خبر: ۷۷۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 22 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی اظهارداشت: به دنبال راه‌اندازی پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درمجموع ۲۸۰ زندانی جرائم غیر عمد در کشور آزاد می‌شوند که سهم استان ایلام 2 نفر زندانی بود.

وی افزود: هم‌زمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر خم و از محل کمک‌های جمع‌آوری‌شده پویش کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، ۲ زندانی ایلامی با بدهی ۹۰ و ۸۷ میلیون تومان آزاد شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: این دو نفر زندانی یک نفر خانم و یک نفر آقا در زندان‌های دره‌شهر و ایلام است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر کشور، طرح آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد در عید غدیر خم با حمایت خیرین نیکوکار، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

وی تصریح کرد: این طرح شامل زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد اخلاقی، اعتیاد و جرائم مالی غیر عمد است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در اجرای این پویش و از محل اجرای نیت واقفان حدود ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان اختصاص که همزمان با عید غدیر خم به این افراد ابلاغ شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار