معاون عمرانی استاندار قزوین: سال ۹۰ ‌تعداد زائران اربعین ۵۰ هزار نفر بود که این تعداد رو به افزایش است و پیش بینی شده تعداد زائران امسال به شش میلیون نفر برسد.
کد خبر: ۷۷۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 21 August 2019

امسال زائران اربعین تا شش میلیون نفر پیش بینی شده است

 به گزارش تابناک قزوین،علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه کمیته زیرساخت اربعین، جلسات مربوط به اربعین را با تمامی جلسات متفاوت دانست و تاکید کرد: همه دستگاهها می بایست از تمام توان خود استفاده کنند تا بتوانیم اربعین امسال را نیز مثل هر ساله هر چه با شکوه تر برگزار کنیم.
وی با اشاره به برآورد افزایش زائران در سال جاری خاطر نشان کرد: امسال از سویی استان قزوین در حال بازسازی مناطق سیل زده است و باید بتوانیم با برنامه ریزی بهتر در خصوص اعزام ماشین آلات سنگین هماهنگی های لازم را انجام دهیم همچنین بیمارستان صحرایی مدیریت بحران که دو سال متوالی است به محل اعزام شده، امسال نیز برای خدمات رسانی مطلوبتر اعزام شود.

فرخ زاد گفت: تجهیز موکب ها با هماهنگی و معرفی نامه کمیته زیرساخت اربعین و عتبات عالیات باشد تا امکانات و تجهیزات به طور متناسب بین موکب ها توزیع شود.

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: شهرداری ها و دهیاری های استان برنامه ریزی و آمادگی لازم را داشته باشند، مساجد و مجتمعات بین راهی کنترل شود و برای خدمت رسانی سریعتر ماشین های آتش نشانی در مسیرهای رفت و برگشت پیاده وری مستقر شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۴۰ الی۵۰ درصد زائران از مسیر استان عبور می کنند، نیاز است انتن دهی در برخی نقاط تقویت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار