وعده مسئولان برای ساخت بیمارستان کمالشهر پس از گذشت ۲۸ ماه همچنان ناکام مانده است.
کد خبر: ۷۷۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 19 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ساخت بیمارستان صد تختخوابی کمالشهر بیست و سوم فروردین سال ۹۶ آغاز شد و بر اساس وعده رییس دانشگاه علوم پزشکی وقت، باید تا فروردین امسال به بهره برداری می‌رسید، اما زنگ زدگی میلگرد‌های سازه بیمارستان در مرحله فونداسیون، گویای تو خالی بودن وعده مسئولان دانشگاه علوم پزشکی است.
این بیمارستان که قرار بود با صرف هزینه ۳۰ میلیارد تومانی تنها بیمارستان شهر ۱۸۰ هزار نفری کمالشهر باشد و علاوه بر شهروندان کمالشهر و شهر‌ها و روستا‌های اطراف به مسافران آزادراه کرج قزوین نیز سرویس دهد، به دلیل ناکارآمدی پیمانکار و تخصیص نیافتن  بودجه کافی، حتی به مرحله سقف نخست هم نرسیده است.
این در حالی است که مدیریت شهری کمالشهر نیز تعهد زمین مناسب و هفت میلیارد تومان کمک هزینه ساخت را بر عهده داشت که زمین را تحویل دانشگاه داده است و برای پرداخت کمک هزینه بر اساس تفاهمنامه نیز آمادگی کامل دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در جلسه‌ای که برای حل مشکل ساخت این بیمارستان تشکیل شده بود گفت: اختلاف نظر بین دانشگاه و پیمانکار و مدیریت شهری کمالشهر حل شده است و بزودی عملیات ساخت بیمارستان آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار