مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از اجرایی شدن طرح ارتقای شاخص‌های بهره وری بخش کشاورزی برای توانمند سازی بهره برداران این بخش خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ 18 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، مهندس کوروش مهرابی اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه در راستای ارتقای سطح مهارت بهره برداران بخش کشاورزی و احیای شغل‌های جدید در بخش صنایع تبدیلی، کارآفرینی، بازاریابی، بازرگانی و صادرات محصولات کشاورزی، کشت‌های نوین زراعی و... در نظر دارد با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای بیش از ۴۰۰۰ نفر روز را در سطح استان تحت آموزش‌های مهارتی قرار دهد.

مهرابی با بیان اینکه این آموزش‌های مهارتی از ۱۹ مرداد با آغاز دوره مهارتی صنایع تبدیلی و بسته بندی کشمش در شهرستان کرمانشاه برای علاقه‌مندان این رشته عملا کلید خورده، گفت: کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های فراوری کنسرو زیتون، فرآوری و بسته بندی عسل خانگی، بسته بندی مواد غذایی، دسته بندی و بسته بندی زعفران، پرورش کرم ابریشم برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: برای فراگیرانی که موفق به کسب نمره قبولی از آزمون‌های پایان دوره شوند گواهینامه مهارتی از طرف اداره کل فنی و حرفه‌ای صادر خواهد شد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه دار بودن این نوع دوره‌های آموزشی از متقاضان خواست برای برگزاری این نوع کلاس‌ها به سامانه الکترونیکی به آدرس kermanshah.iaeo.org و ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار