استاندار قزوین تاکید کرد:
استاندار قزوین :باید با توزیع کنندگان سموم غیرمجاز که سلامت مردم را به خطر می اندازند قاطعانه برخورد شود و همچنین کشاورزان آموزش های لازم را در خصوص استفاده از سموم و کود مجاز و مناسب ببینند.
کد خبر: ۷۷۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 17 August 2019

برخورد با توزیع کنندگان سموم غیر مجاز قاطعانه باشد به گزارش تابناک قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین  در نشست بررسی مسایل و مشکلات حوزه صادرات که در اتاق بازرگانی برگزار شد، افزود: فعالیت در حوزه کیفیت محصولات و کالاهای تولیدی کار سختی است اما به لحاظ شرعی و قانونی وظیفه داریم تا در جهت ارتقای این بخش تلاش کنیم.

وی با اشاره به نیاز مبرم کشور به توسعه صادرات غیرنفتی،اظهار داشت: اگر کیفیت و سلامت محصولات کشاورزی و فرآورده های غذایی را بالا ببریم با کم ترین میزان برگشت کالاهای صادراتی روبرو خواهیم شد.

استاندار قزوین گفت: ملاک هر کشور در حوزه استاندارد متفاوت است بنابراین باید تلاش کنیم تا محصولات خود را با بیشترین میزان کیفیت و با استانداردهای جهانی تولید کنیم تا با مانع صادراتی روبرو نشوند.

وی در خصوص مشکل باقی مانده سموم در محصولات کشاورزی که مانع صادرات شده و در این نشست توسط رئیس اتاق بازرگانی به آن پرداخته شد نیز گفت: باید با توزیع کنندگان سموم غیرمجاز که سلامت مردم را به خطر می اندازند قاطعانه تر برخورد شود و همچنین کشاورزان آموزش های لازم را در خصوص استفاده از سموم و کود مجاز و مناسب ببینند.

زاهدی اظهار داشت: برای تحقق این موضوع باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی به درستی استفاده شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار