فرماندار ملارد گفت: تغییرات مداوم مدیریت در ملارد باعث اخلال در برنامه ریزی ها می شود، این شهرستان برای پیشرفت نیاز به ثبات مدیریتی دارد.
کد خبر: ۷۷۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 17 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حسین توکلی کجانی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد و جمعی از روسای ادارات و نهادهای ملارد برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک به اصحاب رسانه نقش رسانه ها را در خنثی نمودن اهداف شوم دشمن بسیار مهم برشمرد و دراین باره اظهار داشت: دشمن با ترفند و شیوه های مدرن رسانه ای در زمینه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تلاش می کند که بین مردم و دولت فاصله ایجاد کند و از این فرصت به اهداف شوم و هدف دار خود دست برسد که دراین میان رسانه های داخلی باید با انعکاس واقعیات و شفاف سازی مردم را از جنگی که بدخواهان نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته اند آگاه کنند.

کجانی انتفادات بی محتوا و هدف دار کانال های تلگرامی را مغایر با وضعیت موجود در شهرستان ملارد عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه طی یک ماه اخیر برخی از کانال های تلگرامی مغرض بدون اشاره به ظرفیت های ارزشمند شهرستان ملارد اقدام به ناامید کردن مردم نموده اند که شهروندان خوب به موقع موضع گرفته و با رد اخبار غیر واقع بینانه آنها پاسخ به جا و محکمی را برای آنها دادند.

فرماندار ملارد داشتن برنامه در حوزه فضای مجازی را یکی از نیازهای فعلی برشمرد و گفت: توجه به این اصل می تواند به عنوان پیشگیری از بسیاری آسیب ها جلوگیری کند.

وی به پتانسیل های خوب شهرستان ملارد اشاره کرد و افزود: ملارد از ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و دامداری برخوردار است که حضور سرمایه گذاران بزرگ گویای همین موضوع می باشد و همچنین شهر ملارد شهر ایثار و فداکاری هایی است که شهدای بزرگ هشت سال دفاع مقدس، شهدای اقتدار و جمع بزرگی از جانبازان و ایثارگران را در خود پرورش داده است و دائم پشتیبان بزرگ نظام و ولایت بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد تغییرات مداوم مدیریت در شهرستان ملارد را باعث اخلال در برنامه ریزی ها برشمرد و تصریح کرد: شهرستان ۴۰۰ هزار نفری ملارد نیازمند ثبات مدیریتی است و با مشارکت همگانی باید خدمات متوازنی را برای مردم در دستور کار داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار