استاندار تهران گفت: مشکل بهره‌برداری از پل چمران در صورت ارجاع به شورای ترافیک بررسی و رفع می‌شود.
کد خبر: ۷۷۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 17 August 2019

به گزارش تابناک تهران، پل چمران در حد فاصل اتوبان چمران و محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران از زمستان سال گذشته آماده بهره برداری است و بنا بود در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد اما به علت اختلاف میان شهرداری و شرکت نمایشگاه‌ها این موضوع محقق نمی شود.

انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در حاشیه نمایشگاه ملی توانمندی های روستایی در گفت و گو با ایرنا درباره پروژه بزرگ پل چمران اظهار داشت: چنین موضوعی تاکنون از طرف نمایشگاه یا شهرداری به ما گزارش نشده و در صورت ارجاع به شورای ترافیک، موضوع را در اولویت قرار می دهیم.

وی درباره نمایشگاه توانمندی های روستایی افزود: با خودباوری و اعتماد به نفسی که در میان عزیزان روستایی و عشایر ایجاد شده، محصولات بیشتری در طی این سال‌ها از این قشر زحمتکش تولید می شود.

محسنی بندپی اظهارداشت: می توان اعلام کرد که با استفاده از این ظرفیت هایی که در کشور و استان تهران ایجاد شده و همچنین بهره گیری از سیستم های تجاری و بازرگانی می توان شرایطی فراهم ساخت که موجب مهاجرت معکوس روستایی شد.

وی گفت: تلاش بر این است که رونق، تولید و اشتغال را به روستاها برگشت داد تا رونق سابق در این مناطق شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در غرفه‌های استان تهران نیز توانمندی های روستاییان و عشایر 16 شهرستان در معرض نمایش قرار دارد و از آن حالت سنتی به سمت کارآفرینی و بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روی آورده ایم.

محسنی بندپی تاکیدکرد: با این اقدامات می توان روستاها را به حالت پویا و زنده سابق بازگرداند.

چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر با شعار روستای ایرانی- کالای ایرانی در سال رونق تولید با مشارکت استانداری‌های سراسر کشور و توجه به اقتصاد مقاومتی در ۱۰ سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران به وسعت ۲۶ هزار متر مربع و ۱۴ هزار متر مربع فضای باز از ۲۴ تا ۲۷ مردادماه آماده بازدید علاقمندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار