رضوی اردکانی افزود: از مسئولان قوه قضائیه انتظار می‌رود روند مبارزه با مفسدان را ادامه داده و محیط را برای آنان ناامن کنند تا مردم نیز طعم عدالت را بچشند.
کد خبر: ۷۷۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 17 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام ابو فاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سقوط پهباد آمریکایی و توقیف نفت‌کش انگلیسی به رخ جهانیان کشیده شد، اقداماتی که برای ما مایه عزت و افتخار و برای آمریکا و انگلیس مایه ذلت بود.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون نظام اسلامی و انقلاب 57 است؛ انقلابی که مبانی فکری خود را از تعالیم الهی اسلام گرفت، ادامه داد: پیشرفت چشمگیر کشور در عرصه نظامی باوجود موشک‌های نقطه زن و دیگر تجهیزات نظامی، حاصل تحول عظیم در صنعت دفاعی بود که مدد جوان‌های خوش‌فکر و انقلابی شکل گرفت.

رضوی اردکانی تأکید کرد: این پیشرفت‌ها در حالی حاصل‌شده که با تکیه‌بر توان داخلی و بومی به‌دست‌آمده و همین ارزش کار را دوچندان کرده است.

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین با تشکر از قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: با محاکمه مفسدان، مردم به ایجاد عدالت امیدوار خواهند شد.

رضوی اردکانی افزود: از مسئولان قوه قضائیه انتظار می‌رود روند مبارزه با مفسدان را ادامه داده و محیط را برای آنان ناامن کنند تا مردم نیز طعم عدالت را بچشند.

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین به مناسبت عید غدیر نیز اشاره کرد و گفت: دین بدون ولایت علی (ع) ناقص است و جانشینی امام علی (ع) منحصر به غدیر نیست بلکه از ابتدای اسلام مطرح بود.

وی خاطرنشان کرد: در غدیر نه‌تنها بهترین شخصیت بعد از پیامبر (ص) معرفی شد، بلکه سبک حکومت اسلامی نیز برای همگان ترسیم شد.

رضوی اردکانی با توجه به مناسبت روز جهانی مساجد نیز گفت: مسجد مظهر اسلامی بودن یک شهر است که به‌عنوان یک کانون مهم اجتماعی، فرهنگی باید بیش‌ازپیش به آن توجه کرد.

امام‌جمعه موقت شیراز خواستار ورود خیران به عرصه مسجد سازی شد و گفت: کمبود مسجد در شهر شیراز حس می‌شود که از خیران انتظار داریم همچون مدرسه‌سازی در این عرصه نیز ورود کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار