امام جمعه جهرم :به عید سعید غدیر خم و برگزاری باشکوه جشن‌های این عید بزرگ الهی تاکید کرد و با اشاره به اینکه باید به اهمیت این واقعه عظیم تاریخی توجه کرد، اظهار داشت: باید به عمق مسئله غدیر توجه شود تا مردم به اهمیت این روز پی ببرند.
کد خبر: ۷۷۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ 16 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های امروز نمازجمعه جهرم با تبریک میلاد امام هادی(ع) اظهار داشت: بعضی از انسان‌ها به‌واسطه اینکه خود را پیرو خاتم انبیا و شیعه بزرگمرد تاریخ علی(ع) می‌دانند زیر بار ذلت نرفته و دست جلو کسی دراز نمی‌کنند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه به‌فرموده امام هادی(ع) باید از کسانی‌که برای شخصیت خود ارزش قائل نیستند، ترسید، افزود: اگر می‌خواهید افراد خوبی در اجتماع داشته باشید باید به آن‌ها یادآوری کنید که انسان‌ها شخصیت عزیز و بزرگی دارند که خدا را رها نکرده و رو به سوی گناه نمی‌آورند.

وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی این روز را به 103 آزاده شهرستان جهرم و چند آزاده جهرمی اسیر در سوریه تبریک گفت و بیان کرد: معتقدیم خداوند متعال آزادگان را ذخیره انقلاب قرار داده و این ذخائر در زمان نیاز جامعه گره‌گشا هستند.

امام جمعه جهرم به سالروز کودتای آمریکایی برای بازگرداندن شاه در سال 1332 اشاره کرد و گفت: آمریکا صدها خیانت به کشور و مردم ایران کرده که یکی از آنها کودتای سال 32 است که در پی آن دولت ملی سرنگون و یک عنصر فاسد و خودفروخته را بر مملکت مسلط کردند.

وی ادامه داد: مردم به واسطه این خیانت‌ها دست استکبار را خوانده و می‌دانند که آمریکا جز زبان زور چیز دیگری نمی‌فهمد.

مدبر با اشاره به روز صنعت دفاعی در هفته آینده نیز گفت: جوانان ما با الگو گرفتن از قرآن کریم در صنعت دفاعی به جایی رسیده که به عنوان قدرت بزرگ منطقه و دنیا مطرح هستند.

وی به عید سعید غدیر خم و برگزاری باشکوه جشن‌های این عید بزرگ الهی تاکید کرد و با اشاره به اینکه باید به اهمیت این واقعه عظیم تاریخی توجه کرد، اظهار داشت: باید به عمق مسئله غدیر توجه شود تا مردم به اهمیت این روز پی ببرند.

مدبر با تاکید براینکه حقیقت غدیر را اگر دریابیم دیگر نگران دشمنان بیرونی نیستیم، گفت: غدیر روز قدر امت اسلامی بوده و باید حقیقت این روز تاریخی را درک کرد.

امام جمعه جهرم همچنین میلاد امام موسی کاظم(ع) را تبریک گفت و با ذکر حدیثی از این امام همام مومن واقعی را فردی دانست که اهل عمل بوده و منافق را نقطه مقابل مومن عنوان کرد که عملی در زندگی‌اش جاری نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار