کد خبر: ۷۷۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 15 August 2019

تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ماندگاری توده هوای به طور غالب پایدار و افزایش نسبی دما در استان خبر داد.

مازیار غلامی ظهر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار و ماندگاری توده هوای به طور غالب پایدار تا اواسط هفته آینده در منطقه است و بر این اساس طی این مدت آسمانی آفتابی همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت گاهی با تقویت ناپایداری های موقتی، افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.

وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری ، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، افزایش نسبی دما ، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل با ۳۱ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به ماسوله، دیلمان و جیرنده با ۱۴ درجه سلسیوس عنوان کرد.

وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۱ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۹ درجه پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۶ / ۰ متر، دمای آب ۲۷ درجه سلسیوس و برای شنا گاهی با احتیاط مناسب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار