مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: راه‌های شهرستان روانسر بطول ۱۲۰ کیلومتر تیغه زنی شد.
کد خبر: ۷۷۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 15 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، از ابتدای امسال تاکنون 120 کیلومتر تیغه‌زنی در راه‌های شهرستان روانسر انجام شده است.

فریبرز کرمی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 300 متر روکش آسفالت در محورهای قزانچی -روانسر و کانی شریف در شهرستان روانسر انجام شده است، گفت: دو دهانه پل نیز در این شهرستان تعمیر و بازسازی شده است.

وی تصریح کرد : طی امسال یک کیلومتر شانه‌سازی و 120 کیلومتر تیغه‌زنی در شهرستان روانسر انجام شده و تاکنون 360 عدد نیوجرسی نصب و 100 عدد نصب یا تعمیر تابلو هشدار دهنده انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال 150 عدد چشم‌ گربه‌ای در روانسر نصب شده است بیان کرد : لکه‌گیری راه‌های حوزه استحفاظی، ایجاد خاکریز روی پل‌های محورهای اصلی و فرعی و روکش مقطعی محور گرگیدر، روانسر – کامیاران – نهرابی – سیاران از اقدامات انجام شده از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان روانسر می باشد.

کرمی درپایان خاطرنشان کرد : تیغه‌زنی راه‌های روستایی شالی‌آباد – قلعه‌رضا، آهنگران، چشمه پنبه – بابا حیران، صادق‌آباد – کچکینه – بانشله – علی‌آباد، پشت تنگ شاینگان، دوآب و حاجی‌آباد نیز طی امسال انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار