کد خبر: ۷۷۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 15 August 2019
مسوول نظارت و ارزیابی معاونت راهبری سازمان تبلیغات اسلامی از برنامه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه رسانه و فضای مجازی خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی در نشست با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در دوره مدیریت فعلی از مردمی کردن برنامه‌های سازمان و حداقل تصدی‌گری تبلیغات اسلامی در برنامه‌های خود سخن به میان آورد.
مسوول نظارت و ارزیابی معاونت راهبری سازمان تبلیغات اسلامی به شبکه همکاران فرهنگی انقلاب اسلامی در استان‌ها اشاره کرد که در هر استانی 10 جلسه با فعالان فرهنگی و اساتید و دانشگاهیان و ائمه جمعه و جماعات و مسؤولان هیئت‌ها برگزار می‌شود و طی آن با 500 نفر از فعالان فرهنگی بحث و تبادل نظر می شود تا سازمان تبلیغات اسلامی را از نگاه مؤثرین جامعه در هر استانی بازشناسی و باز تعریف کنیم.
این مسؤول در سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که در این راهبرد نقاط ضعف و قوت تبلیغات اسلامی در هر استانی را بررسی می‌کنیم افزود: خروجی این برنامه با تعدادی از تحلیلگران زبده که پروژه‌های ملی را انجام می‌دهند مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهیم و خروجی آن را در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها برای هر استان مد نظر قرار خواهیم داد.
وی با بیان این که فعالیت جدید و سازمان یافته‌ای را در عرصه رسانه و فضای مجازی انجام خواهیم داد افزود: برای رسانه و فضای مجازی برنامه مفصلی داریم که بسترسازی لازم انجام شده و در آینده نزدیک در خصوص آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
نجفی با قرائت برخی از بندهای حکم رهبر معظم انقلاب در انتصاب حجت‌الاسلام محمد قمی به عنوان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: درب‌های تبلیغات اسلامی بر روی دانشگاه باز است و تعریف جدیدی از مبلغین داریم و از منظر ما مبلغ تنها افراد روحانی نیستند بلکه هر کسی که دغدغه دین داشته باشد و انقلابی؛ می تواند مبلغ باشد که نمونه‌ای بارز از آن اردوهای جهادی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار