معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان:
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خواستارارتقا وایجاد تحول بنیادین در کیفیت خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان شد. ب
کد خبر: ۷۷۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 14 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک. به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، محمد علی صلواتی در همایش آموزشی سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان با دارا بودن بیشترین مجتمع های خدماتی رفاهی در سطح کشورظرفیت های متعددی را برای تسهیل سرمایه گذاری در محورهای مواصلاتی استان اصفهان بسیج کرده است تا مشکلات در این بخش را به حداقل برساند.
صلواتی خاطرنشان کرد: نگاه سرمایه گذاران صرفا نباید به بهره برداری از جایگاه های سوخت و درآمدزایی این بخش معطوف باشد و باید جایگاه سوخت صرفا به عنوان یکی از عناصر و الزامات مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در نظر گرفته شود.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: ارائه خدمات با کیفیت در سایر بخش های مورد نیاز مردم می تواند به عاملی برای جذب بیشتر گردشگر و مسافران در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی باشد.
وی خواستار هم اندیشی مداوم سرمایه گذاران برای بهبود فضای کسب وکار و خدمت به مردم شد و افزود: راه اندازی مجتمع های خدماتی رفاهی زنجیره ای در استان اصفهان با سطح خدمات استاندارد می تواند کمک شایانی به توسعه این بخش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار