دو ویدئوی معرفی ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین در “مسابقات جهانی ویدئوی گردشگری UNWTO به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۷۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 13 August 2019

استان قزوین نماینده ایران در مسابقات جهانی ویدئوی گردشگری

 به گزارش تابناک قزوین ،علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت : هر سال در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ، این سازمان اقدام به برگزاری یک رویداد فرهنگی با رویکرد انتخاب ویدئوی برتر گردشگری با مشارکت اعضای وابسته و عضو می‌نماید که در جریان برگزاری بیست و سومین جلسه مجمع عمومی این سازمان در شهریورماه سال جاری به میزبانی سن‌پترزبوگ در کشور روسیه ، استان قزوین به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با نمایش ۲ فیلم معرفی ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این استان حضور دارد .

خزائلی اظهار داشت : این ۲ اثر فرهنگی با همکاری شهرداری قزوین ، دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌منظور معرفی ظرفیت‌های برجسته تاریخی و فرهنگی شهر قزوین تهیه و تولیدشده است.

وی  تصریح کرد: فیلم های ارسالی به این مسابقات در دو حوزه شامل فیلم‌های تبلیغاتی ممتاز کشور در حوزه بازاریابی چندرسانه‌ای مقصد گردشگری و فیلم های توسعه گردشگری پایدار از منظر فرهنگی، زیست‌محیطی و اقتصاد گردشگری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که فیلم های ارسالی از استان قزوین در هر دو دسته‌بندی ارزیابی خواهند شد .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها ۶ ویدئوی برتر گردشگری برگزیده می‌شوند که امیدواریم ویدئوهای ارسالی استان قزوین به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان اثر برتر منطقه آسیای جنوبی انتخاب گردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار