استاندار قزوین به دلیل اینکه در مراسم تجلیل از خبرنگاران فرصتی برای این قشر به منظور صحبت پیش بینی نشده بود، به نمایندگی از آنان سخنرانی کرد و از مسایل و سختی های این حرفه گفت.
کد خبر: ۷۷۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 11 August 2019

استاندار به نمایندگی از خبرنگاران سخنرانی کرد

به گزارش تابناک قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه تولید و صادرات که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار توسط اتاق بازرگانی،صنعت و معدن و کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی قزوین برگزار شد،افزود: فرصتی در این نشست برای صحبت خبرنگاران پیش بینی نشده بنابراین من اجازه می خواهم تا در اینجا خبرنگار شده و به نمایندگی از آنان در خصوص این حرفه صحبت کنم.

استاندار قزوین با بیان که خودم را از جنس رسانه ها می دانم و در زادگاهم صاحب نشریه هستم و خطاب این صحبت هایم به مدیران است،گفت: در کار رسانه سعی می کنیم صادقانه به ایفای نقش بپردازیم و ضمن طرح نقاط ضعف به طرح نقاط قوت نیز می پردازیم.

زاهدی همچنین گفت: ما در صورت دسترسی به اطلاعات و احوال شخصی مدیران به خاطر ماهیت کار خود، اسرار شخصی آنان را طرح نمی کنیم و  همین طور از بیان مسایلی که منافع ملی را به خطر می اندازند،خودداری می کنیم.

وی اظهار داشت: البته ما هم ممکن است در انعکاس اخبار اشتباه کنیم و باید پذیرفت کار ما مشکلات و دشواری های زیادی نیز دارد. 

استاندار قزوین همچنین گفت: امروز مسابقه سرعت در خبر رسانی برقرار است و مسئولان باید حساسیت کار رسانه ها را در این بخش درک کنند که ممکن است به خاطر این موضوع دچار اشتباه شویم.

وی در ادامه گفت: ما توانمندی ها و دستاوردهای نظام و میهن خود را منعکس کرده و به توسعه استان و کشور خود می اندیشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار