هیچ محدودیتی در عرضه سوخت وجود ندارد و تا زمانی که همه مردم کارت سوخت دریافت نکنند، همچنان کارت سوخت جایگاهداران فعال است.
کد خبر: ۷۷۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 11 August 2019

مردم نگران دریافت سوخت نباشند

 به گزارش تابناک قزوین، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: همه جایگاه‌های سوخت کشور، قابلیت عرضه سوخت با کارت‌های شخصی را دارند و در طول سفر‌های تابستانی در شهر‌هایی که این محدودیت ایجاد شده، از کارت جایگاه داران استفاده خواهد شد.
رضایی افزود: هم اکنون هیچ محدودیتی در صدور کارت سوخت جدید وجود ندارد و با زیرساخت‌های موجود، قابلیت صدور کارت به هر تعداد فراهم است.
او گفت: در مرحله اول، از بیستم مرداد استفاده از کارت سوخت شخصی در چهار کلانشهر تهران، اصفهان، تبریز و کرج الزامی می‌شود؛ در مرحله بعد و پس از حصول اطمینان از اینکه همه مردم کارت سوخت دارند، ​ این طرح در سایر کلانشهر‌ها و در مرحله آخر در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی درباره کارت‌های سوختی که رمزشان فراموش شده نیز گفت: افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند می‌توانند تا ۱۶ شهریور با مراجعه به جایگاه‌های سوخت و وارد کردن ۴ شماره پایانی کدملی فردی که نامش در پشت کارت سوخت به عنوان مالک قید شده، رمز کارت سوخت خود را عوض کنند.
این قابلیت بعد از این زمان (۱۶ شهریور)، غیرفعال خواهد شد.
رضایی همچنین به مالکانی که کارت سوخت دریافت نکرده اند توصیه کرد قبل از اقدام برای دریافت کارت سوخت المثنی، ​ به سایت www.epolice.ir مراجعه و پی گیری کنند کارت سوخت آن‌ها در کدام باجه معطله ادارات پست وجود دارد؛ بیش از ۵۰۰ هزار کارت هوشمند سوخت در باجه‌های معطله پستی وجود دارد.
مالکان خودرو‌ها برای دریافت کارت سوخت المثنی، باید به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

برچسب ها: شرکت ملی ، نفت ، سوخت ، کارت سوخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار