مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با اشاره به پیش‌بینی عرضه ۳۰هزار دام به مناسبت عید سعید قربان :بیش از هزار نفر در روزهای عرفه وعید قربان به شهروندان تهران خدمت‌رسانی می کنند.
کد خبر: ۷۷۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 08 August 2019

پیش‌ بینی عرضه ۳۰ هزار رأس دام به مناسبت عید قربان

سعید راد با اشاره به اقدامات انجام شده پیرامون عید قربان و روز عرفه اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که به مناسبت این روز ۳۰ هزار رأس دام در ۲۴ جایگاه ثابت و موقت عرضه بهداشتی دام، عرضه شود.

وی با بیان اینکه در روزهای عرفه و عید قربان بیش از هزار و ۲۰۰ نفر به شهروندان تهرانی خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: این افراد شامل ۶۰۰ ذابح، بیش از ۶۰۰ نفر از پرسنل سازمان مدیریت میادین و شهرداری مناطق، ۱۶۶ دامپزشک و ۲۴ ناظر شرعی و روحانی هستند که در ۲۴ جایگاه عرضه بهداشتی دام مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار ادامه داد: همچنین پرداخت غرامت به مشتریان نیز برای این روز پیش‌بینی شده است؛ چنانچه مشتریان دامی را تهیه کنند که به تشخیص دامپزشک بخش‌هایی از دام یا تمام لاشه دام غیرقابل مصرف باشد، آن بخش یا تمامی لاشه معدوم می‌شود و وجه آن به مشتری بازگردانده خواهد شد.

راد با اشاره به جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام توضیح داد: برای روز عید قربان سه جایگاه ثابت در شهرک حکیمیه واقع در منطقه ۴، بزرگراه امام رضا(ع) واقع در منطقه ۱۵ و احمدآباد مستوفی واقع در منطقه ۱۸ در نظر گرفته شده و علاوه بر این سه جایگاه ثابت، ۲۱ منطقه دارای جایگاه موقت هستند.

وی با بیان اینکه در جایگاه‌های موقت علاوه بر جانمایی سازه‌های موقت، نسبت به تأمین برق و آب بهداشتی اقدام شده است، عنوان کرد: ایجاد شرایط بهداشتی برای دفع فاضلاب و جلوگیری مناطق از کشتار غیرمجاز دام در سطح منطقه از جمله این اقدامات است و در همین راستا شهرداری‌های مناطق همکاری بسیار خوبی را با سازمان میادین میوه و تره‌بار داشته‌اند.

راد اضافه کرد: همچنین شهردار محترم تهران بر ارائه خدمات‌رسانی حداکثری به شهروندان به مناسبت عید قربان تأکید داشته و موضوع حفظ بهداشت شهر و سلامت شهروندان از طریق ارائه خدمات در این جایگاه‌های بهداشتی مورد تأکید وی بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه ۲۴ جایگاه عرضه بهداشتی دام، سامانه بهداشتی گسترده‌ای را تشکیل داده‌اند، گفت: این سامانه بهداشتی در مساحت ۷۰۰ کیلومترمربعی تهران و در پنج پهنه شمالی، جنوبی، مرکزی، شرقی و غربی جانمایی شده و به ۹ میلیون جمعیت تهرانی خدمت‌رسانی می‌کند.

منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار